Hihi, dat is grappig. Zeker gewoon in de life winkel, zoeen waar je echt naar binnen stapt en zo... Mijn conclusie is dat de Blokker nog steeds een 'gewone emmer winkel' is, behalve online.
Heb zaterdag nog ronde emmers bij de Blokker gekocht. Heel ouderwets natuurlijk, in zo'n stenen gebouw , maar daar waren ze er wel gewoon.
Ooh.. hier leeft ie nog haha. Maar anders in de blokker winkel hebben ze sowieso curvers, daar hebben we er ook een van, ook niet kapot te krijgen haha
Ik neem ze meestal van de supermarkt mee, gewoon omdat ik dan ineens denk "Ohja, mn emmer is kapot" en dan voor 1,50 oid een nieuwe koop.
Ik zag ze zaterdag ook nog staan - ik was op zoek naar iets en struikelde bijna over een emmer (ze waren aan het opruimen).
Ik mis de V&D en de blokker zoals die vroeger was ook! Ik heb iets van een jaar geleden gewoon nog emmers online besteld bij blokker, maar t is nu een nieuw concept en blijkbaar horen ze er niet meer in. Gelukkig hebben we de action nog, hoewel t nog beter zou zijn als die gewoon een webwinkel kregen haha
Grappig ook dat iedereen met tips komt terwijl jij eigenlijk graag wil weten waarom de Blokker van vroeger niet meer de Blokker van nu is 😉
Tsja, ze willen vernieuwen ..... zie hun nieuwe spotje met Sarah Jessica Parker .... Zo ongeloofwaardig vind ik het. Had liever gezien dat ze het geld daarvan in andere zaken hadden gestopt.