a la minuut stoppen met werken. Lekker groot huis met een tuin kopen en heel veel zwerfhondjes nemen. Die lekker gelukkig gaan maken samen met mn kindjes
mh wat zal ik met een miljoen doen. ...rijbewijs voor mij en voor vriend ...auto ... volgend jaar op vakantie met z'n drieeén ... huis opknappen ... de rest op de spaarrekening van ons en de kleine een beetje. ... nieuwe kleren schoenen voor mij en vriend en de kleine drollie zo dat was het wel weet verder niet wat ik nog wil met zoveel geld. we blijven wel werken maar danmisschien minder ik bedoel geen werk. heb je ook kans om geen sociale contacten te onderhouden.
Het enige wat ik kan bedenken is een nieuwe Jeep kopen; we hebben nu wel een nieuwe auto maar het budget was te klein voor de auto die we eigenlijk wilde (nieuwe Toyota RAV4). Ik voel me eigenlijk al "rijk" . Heb een mooi huis, een nieuwe auto, ben gezond en heb een schat van een kind, partner en een hele lieve broer en schoonouders. En die hebben het allemaal ook goed. Silly
Een heel mooi huis kopen. en de jongens van me werk(zijn verstandelijk gehandicapt) lekker met vakantie laten gaan.
wauw, een milioen..... een huisje kopen in een leuke buurt, met een tuin voor de kinderen een kleine zuinige auto op slaolie voor mijn man, hoeft ie niet meer 3 uur per dag met de trein... voor het eerst ever nieuwe kleertjes voor mijn meisjes!!!!! de rest natuurlijk op een spaarrekening. maar weer wachten tot de oudejaarsloterij.... als ik meer zou winnen zou ik een enorm huis kopen, en heeel veeeel pleegkinderen nemen....en een paar extra handen om voor al dat grut te zorgen. (die zou ik in dienst nemen, niet kopen....) lidwina
Een groot huis kopen in de buurt van Utrecht en mn zussen en schoonzus ook laten meeprofiteren. 1 zus en 1 schoonzus zijn sinds kort alleenstaande moeders en zoeken nog woonruimte. Mn zus woont met haar dochter bij mn ouders en mn schoonzus en haar kinderen mag nog ruim 1 jaar in het huis wat ze samen met haar ex gekocht hebben ooit. Beide bijna rampzalig nutuurlijk. Al met al zullen we wel 3 huizen kopen, denk ik.
Nouhou.... ik had daar nog wel een paar wensjes: - mijn man helpen met het opstarten van zijn eigen bedrijf - de tuin mooi laten opknappen (het huis hoeft niet meer, daar zijn we nu klaar mee) - een hele mooie, zonnige reis samen met mijn hubbie, zijn kinderen en naaste familie (ouders, schoonouders, broers, zussen, zwagers, schoonzussen). - een hele mooie kinderkamer voor ons eigen kleine wondertje (hoop hoop)... Maar ik kom weer terug op aarde en vindt het fijn, dat we allemaal gezond zijn (op wat kleine dingetjes na). Gelukkig is het ook fijn om te dromen
met een miljoen zouden mijn vriend en ik.... - geen nieuw huis kopen, maar wel de hypotheek aflossen - geen nieuwe auto's kopen, maar een mooie jonge occassion voor mijn vriend, mijn auto heb ik nog maar net - onze bazen bellen en zeggen dat we wat minder vaak komen - het geld dat overblijft geven we tegen een goede rente in bewaring bij de bank, want 5% rente van 1.000.000 is toch een netto inkomen van 38.000 per jaar en daarvan kunnen we dus weer heel veel leuke dingen doen. groetjes kAAtje
-Hypotheek aflossen. -Flink verbouwen. -Nieuwe crossmotor en nieuwe auto. -Geld aan een goed doel geven bv clini clowns. -Weekeindje lekker weg met de kids. -De zaak voor 2 weken sluiten. -Mooie speeltuin voor de kinderen maken. Ppppf kan nog wel even doorgaan ?
Een eigen zwembad!!!!! Het overige geld gaat op de bank oid zodat we maandelijks een bedrag uit kunnen laten keren tbv: -Iemand die dat zwembad schoonhoudt, en als hij/ zij toch bezig is meteen ook maar het hele huis. - Het extra energieverbruik van het zwembad - imkomsten zodat wij allebei zoveel met uren kunnen minderen dat er altijd iemand bij ons kindje(s) thuis kan zijn Oh, en die Q7, die zag ik net rijden! Zag er geweldig uit! Hmm, die zet ik ook maar op mn boodschappenlijstje....
In eerste instantie als ik het nu zou winnen zou ik nog niks doen. Eerst wachten tot de kleine er is en dan gaan kijken voor een groter huisje liefst vrijstaand met grote tuin
Nieuwe meubeltjes voor in ons huurhuis. Eindelijk eens op vakantie naar een bungalowpark in Nederland. Het leven van mijn ouders makkelijker maken. Een auto van een jaar of zeven ipv 13 of ouder. Mijn schoonouders terug betalen, wat ze nog tegoed hebben van ons. En niet meer elke cent tien keer omdraaien zoals nu moet. Een rekening openen voor de kinderen hun studie. En verder gewoon geen geldzorgen meer, en een hoop stress minder.
Ik zou mijn huis willen verbouwen en een paar jaar stoppen met werken, tot ons kindje naar school gaat. Dan zou ik eindelijk die rotbaan van me op kunnen zeggen.....
Nou ... mijn studieschuld afbetalen en daarna proberen heeeel slim te investeren zodat we er in de toekomst nog veel meer aan hebben. Er zal dus ook een bedrag naar een financieel adviseur gaan O ja, en een paar daagjes vet winkelen met vriend-lief en een leuke vakantie. En mijn rijbewijs halen. En een leuk auto'tje voor mij. En geld naar verschillende goede doelen. O jee, volgens mij is het nu al op ... Kan ik niet wat meer winnen??
Het geld zo beleggen, of inversteren zodat we niet meer hoeven te werken. Daarna inzetten voor non-profit organisaties, goede doelen e.a. Dus lekker vrijwillig werken. En een fijn huis kopen om in te wonen. :flower: