Leuke vraag ! Met zoveel geld zouden wij: * Een mooi vrijstaand huis met mooie tuin kopen in de plaats waar mijn man en ik vandaan komen. * Een nieuwe auto kopen voor mijn man. * Een flinke spaarrekening openen voor ons kindje (kinderen ? ) * Onze eigen spaarrekening spekken ! Ik zou dus niet heel veel kopen. Als je zoveel geld hebt, kun je er makkelijk nog meer van maken als je je erin verdiept ... Dream on ! Groetjes, Nikki F
Ik zou: - 10% aan goede doelen schenken - familie van beide kanten een leuk bedrag geven - studieschuld aflossen - hypotheek verkleinen - een dag minder gaan werken - rest op de bank.
Poeh, 1 miljoen is wel heel veel! Ik/wij zouden het besteden aan: - Afwerking van ons huis of misschien ons droomhuis kopen - Nieuwe meubels - Bedrag voor studie reserveren voor onze kid(s) - Shoppen - Goed doel - Familie En daarnaast verstandig investeren/beleggen zodat we kunnen leven van de rente..
Gisteren WEER niets gewonnen (staatsloterij....) Maar goed dromen mag altijd natuurlijk. :money: #Ik wil heel graag ons huis laten verbouwen, en anders een nieuw huis laten bouwen, vrijstaand. #minder gaan werken #Nieuwe meubels. #Wereldreis maken met Ewout erbij natuurlijk, in een camper of zo.... :sunny: #De rest op de spaar rekening zetten van ons en Ewout. :king: #En een gedeelte aan de Kankerbestrijding geven en het Wereld Natuurfonds. :nemo:
mmm uhmmmm **ietsie grooter wonen maar niet te groot want dat hoeft voor mij niet... en dan met een hypotheekje gaan leven van zo'n 200 euro per maand... Een huisje van een ton of 3/4 is prima..... **Een fijne autoambulance kopen voor de jeep **een volkswagen bora station kopen om voorgaande te trekken **mam een jeep rubicon kopen! **mijn schoonvader een fijn autotje.... **en ik zou nu nog naar de winkel rennen de de urban jungle kinderwagen kopen al kost die 1000euro of nog meer boeit me niet dan! **verder zou ik lekker een weekje centerparcs doen **tja verder niets eigenlijk zou ook gewoon blijven werken hoor.... als is het 25 uurtjes.... heb dan nog meer als de helft over en dat hou ik heerlijk ZELF daar gaan we lekker van op vakantie en later als het kindje of kindjes groot zijn/is kunnen we daar lekker de studie van betalen.....
ehmm even denken.. *Nieuw huis incl nieuwe meubels kopen *Splinternieuwe auto kopen *Schulden aflossen *Geld op de spaarrekening zetten van onszelf en de kinderen *Geld apart zetten voor evt. studeren voor Tim en Lisa. *Onze ouders en broer en zusje wat geven. * mijn werk opzeggen en vrijwilligerswerk in een honden siel gaan doen. (wil wel aan het werk blijven , maar niet meer wat ik nu doe) Dat was het wel zo'n beetje. (nouja beetje)
Ik zou gaan kijken voor een koopwoning (rijtjeshuis) met een normale tuin. Verder zou ik voor me vriend en moeder een nieuwe auto kopen, wat geld aan een goed doel geven en de rest op de bank zetten.