Hoi allemaal, Aangezien de 2de op komst is lijkt het ons handig een bakfiets te kopen. Wat is nu een goede bakfiets? Ik wil in ieder geval een bakfiets met 3 wielen. Ook moet de bakfiets tegen buiten staan kunnen, hij komt namelijk voor de deur te staan. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Alvast bedankt! Groetjes, mamaDy
Ik lees mee! Heb 2 kinderen + hond en het lijkt mij ook zo handig! Ik wil er alleen een met trapondersteuning omdat het best een stuk fietsen is naar de school van mijn dochter. Ik twijfel tussen een nieuwe (heb aanbieding gezien van Babboe showroommodellen voor 1399 euro), of een tweedehands, waar ook al gauw 1100 voor wordt gevraagd.
Ik lees ook mee! Wij hebben een portiek woning en je moe dus de trap op met je fiets.. Dat gaat hem Niet worden dus moet hij ook voor de deur staan...maar of de andere daar zo blij mee Zijn?
Ik zou je absoluut aanraden te gaan proefrijden. Wij hebben een babboe gehad, een 3-wieler. Ik vond het dood en doodeng. Heb er niet meer dan 1 rondje meegefietst, je zwaartekracht ligt heel anders, nooit meer voor mij Toch denken wij er nu weer aan, mochten we een 3e krijgen. Dan wordt het een 2 wieler of een kar achter de fiets. Ik zou echt aanraden te gaan proefrijden. Gazelle Cabby, babboe en fiestfavriek, Johnny Loco zijn fietsen die meteen in mijn gedachten schieten.
Bedankt voor jullie reacties. Wij hebben geen voortuin daarom dat hij op straat komt te staan. Het is een hele brede stoep, dus niemand die er last van heeft