Hallo allemaal, Ik ben nu 29 weken zwanger en heb al 2 zoons. Die zijn beide al iets ouder, namelijk 9 en 6. Heel erg gezellig en leuk, maar sinds het mooie weer spelen ze veel buiten en zit ik ook lekker in de tuin, maar ze kunnen zo vreselijk druk doen en luisteren slecht, zeker als er dan ook nog eens buurkindjes komen spelen, dan is het een gekkenhuis in mijn achtertuin en ik merk dat ik daar ontzettend geïrriteerd door raak en ik dit niet kan hebben. Ik word veel sneller boos dan anders, want ik weet ook wel dat ze lekker moeten kunnen spelen, maar op de een of andere manier lukt het me nu niet en kan ik niets hebben. Herkennen jullie dit en wat kan ik hier aan doen?
Nu heb ik 1 zoontje die van nature al vrij druk is, maar het lijkt wel of hij dit met dit weer in het kwadraat heeft, echt zo vervelend. Daarna begin ik weer te snotteren, omdat ik het niet leuk vind dat ik me zo voel......word dus echt gek van mezelf.
Whahaha heeeeeeeeeeel herkenbaar! Wat je eraan kan doen? Aan de buurvrouwen uitleggen zodat ze lekker bij iemand anders de achtertuin gaan terroriseren, volgend jaar ben jij dan weer aan de beurt. En opa en oma lief aankijken of ze niet een nachtje uit logeren mogen bijvoorbeeld. Dit doe ik ook hoor en er is niks mis mee, komen ze terug ben jij lekker uitgerust en heb je puf voor een spelletje ofzo en zijn zij uitgeraasd! Lief zijn voor jezelf!
Herken t 1000%. Heb n dochter van 9 en haar vriendin uit de straat is weg en een hoop vriendinnen uit haar klas ook. Ik kan niet met haar naar de speeltuin ofzo omdat ik t niet trek en de zwembaden hier in de buurt hebben zwaar debiele openingstijden. Ze rent steeds rond en wil constant knuffelen of aan me hangen. Ik ben steeds niet lekker dus zit t liefst gewoon op de bank. Daarbij is knuffelen of aan me hangen geen optie omdat ik kleding op mijn huid al amper kan verdragen. Tis gewoon klote!!!
Hier bijna 36 weken zwanger en ik heb al een zoon en dochter van 8 en 6 jaar.Ik kan ook bijna niets meer hebben.Een aantal dgn terug waren ze met hun buurmeisje en buurjongen van dezelfde lft buiten in het badje aan het spelen en het was echt een compleet gekkenhuis.Ze hadden de honden van de buren buiten het hek gelaten en die liepen asociaal te blaffen en druk te doen en in het zwembadje te springen.De buurvrouw was even weg om wat boodschappen te halen en het buurjongetje luisterde voor geen meter toen ik hem beval om die honden direct terug in de tuin te doen.Ik was echt half overspannen.Hij heeft weliswaar toen zijn moeder thuiskwam en ik het vertelde de volle laag gekregen maar ik was er ook helemaal klaar mee.Hier staan de kinderen ook iedere morgen in de tuin naar elkaar te roepen,Ook zo ontzettend irritant momenteel.
Niet beide tegelijk een vriendje mee laten nemen en afspreken dat ze gewoon veel zelf naar vriendjes toegaan? Lijkt me de meest handige oplossing Twee jongens in die leeftijd, is druk, laat staan als ze ook nog eens vriendjes meeslepen....
Gelukkig is het dus heel herkenbaar, werd al gek van mezelf. Nu zijn ze voor buiten aan het spelen, maar continue aan het gillen, ruzie maken etc. Ik doe nu even alsof ik het niet hoor en vraag inderdaad of de kids volgende week een nachtje bij opa en oma mogen logeren. Vinden zij vast niet erg.
Laat ze zichzelf maar lekker even redden idd Afmaken zullen ze elkaar heus niet, en dan leren ze ook om er samen zelf uit te komen...
Herkenbaar.. dochter is al dagen niet te genieten.. en ik kan er nog slechter tegen met die warmte.. gingen we vandaag naar de beekse bergen om te zwemmen is ze al vanaf vanmrg voor we gingen aan t zeuren brullen en stampvoeten.. en als ze daar dr zin niet kreeg zelfde.. en hebt al zo warm pff.. blijd at ze nu logeren is kwam heeeel gelegen