Oeps vergeten voor te stellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door seallable, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    :(Ik had al zo ingebroken bij jullie onderwerpen zonder me even voor te stellen, niet zo netjes van me!

Ik ben Lianne, ben 24 jaar en volgende week ben ik 3 jaar getrouwd met mn mannetje. Ik woon in Hoogeveen, we hebben 2 katten (een dikke huistijger en een naakte kat zo'n ding zonder haar) en een chihuahua/jackrussel kruisting. Ik ben vorig jaar februari gestopt met de pil en kreeg eind juni mijn eerste normale ongesteldheid, sinds dien is mijn cyclus 28 dagen en altijd een eisprong rond de 14e. Nu na een jaar proberen hebben we de gyneacoloog opgezocht en heb ik een inwendige echo gehad waar geen bijzonderheden op te zien waren en voor mijn mannetje moeten we nog een zaadtest doen. Nu wilde de gyneacoloog mijn cyclus volgen door dagelijks een inwendige echo te doen, maar omdat ik te zwaar ben, is het wel lastig om mijn linkereierstok te zien.Eenmaal thuis, goed gesprek gehad met mn kereltje en toch besloten eerst af te vallen, en ik ben nu inmiddels bijna 8 kilo kwijt. Bij manlief begint toch het gevoel te knagen dat er met hem iets mis is, aangezien hij een verstokte roker is (werkt bij Defensie en helaas rookt daar 80% en is het erg moeilijk om te stoppen). Om t verhaal even korter te maken, als het deze ronde niet gelukt is, gaat hij toch de test doen en mocht daar wat uit komen toch echt maar die peuken voor eens en altijd de deur uit.Ik heb ze liever meteen al de deur uit....

Zelf ben ik 100% afgekeurd en zit nu 4 jaar in de Wajong, ik heb de meest erge vorm van hirdradenitis supperativa en ben daar al 6 keer aan geopereerd zonder resultaat.Daarnaast heb ik reuma en een spastische darm. Voordat ik ben afgekeurd heb ik mbo tandartassistente gedaan en tijdens mijn studie mondzorgkunde is het misgelopen.

Nogmaals excuses dat ik zo ff binnen kwam zetten :D

Deel Deze Pagina