Reuzenbaby geboren Khabarovsk - Een 33-jarige Russische vrouw is in de stad Khabarovsk (Oost-Rusland) bevallen van een baby van 7,2 kilo. De grote kleine jongen is 67 centimeter lang. Een baby die zwaarder is dan 5 kilo wordt reusachtig genoemd. Volgens statistieken zijn dat soort reuzenbaby's zeldzaam. De 14-jarige dochter van de vrouw woog bij haar geboorte overigens slechts 4 kilogram. De baby kwam met een keizersnede ter wereld. Ondanks zijn flinke gewicht en lengte maken moeder en zoon het goed. Reuzenbaby geboren - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
Als boven de 5 kilo als giant word gezien dan was mijn man dat ook die is geboren met dik 10 pond, ik ben zo blij dat ik ingeleid ben met 38 weken van maar een bijna 9 ponder hihi, mijn schoonmoeder is wel gewoon op de natuurlijke weg bevallen maar goed dat scheelt ook nog bijna 2 kilo met deze baby haha Echt groot!! Onze zoon woog 7 kilo toen hij bijna 3 maanden was...
Oh my... af en toe hoor je dit soort dingen idd. Ik wil niet weten hoe haar organen in de knel hebben gezeten en wat voor buik ze had... Hier al verstopping en maagzuur tot en met, en Thirza was 'maar' 4330 en 53 cm....
Oh die ribben van dat vrouwtje. En dat maagzuur en die blaas. Brrrrr. Hij heeft wel lekkere spekkies trouwens Lief michelin manneke.