Mag dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaDeborah, 6 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    hallo allemaal,

Ik irriteer me dus vreselijk aan een vent hier bij mij in de straat met een auto met paardentrailer.
    Hij koppeld de kar niet van zijn auto af nee...hij gebruikt gewoon 3 pakeer plekken.
    Ik kan me hier zo aan irriteren omdat er vaak in het weekend bijna geen plekken meer zijn waardoor ik dus mijn auto in een andere straat moet parkeren. En het leuke is, die vent heeft een eigen pakeerplek onder zijn huis. (woont in zo een oudere flat nieuwbouw, hek eromheen enz)

Nu is mijn vraag dus .... mag hij 3 parkeerplekken gebruiken?

Ik irriteer me hier echt aan ...vandaar de vraag!

Groetjes deborah.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Het lijkt mij dat je een paardentrailer niet permanent mag parkeren in de straat, net als een touringcarbus of caravan. Maar misschien dat je dat het beste maandag na kan vragen bij de parkeerdienst van je gemeente.

3. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Das indd wel een goeie. Bedankt. De caravans die die mensen hier neer zetten die verplaatsen ze elke keer en dat mag weer wel geloof ik.

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik geloof dat het voor een dagje mag, mits er een kenteken op zit. Wij zijn een keer weggestuurd toen we wilden parkeren met onze caravan, met als rede dt er geen kenteken op zit. Anders hadden we er een dagje mogen staan volgens oom agent.

5. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ik zou als ik jou was, de politie bellen en vragen of ze even willen komen kijken! Of je buurtbeheer....
    Ik heb ook zo'n situatie gehad... :( maar het beste is het op de man af te vragen of het niet anders kan. Ik weet, het is lastig, maar op de lange duur wel de beste oplossing!
    succes

6. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik geloof dat je max 3 dagen achter elkaar een aanhanger op een parkeerplaats mag zetten.
    Wij zijn vorige week verhuist en hebben daarvoor een weekje de aanhanger voor de deur gehad....ivm afval voor de stort.
    We woonden aan een doodlopend straatje met ongeveer 10 parkeerplaatsen en wij waren de enige met een auto. Plek zat dus, maar ik had toch na een paar dagen de stadswacht aan de deur....met dank aan onze buurman :(

Maar dubbel parkeren mag dus helemaal niet, dus in principe kun je gewoon de politie bellen.

7. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hoi,
    Bedankt voor jullie antwoorden. Mijn buurvrouw irriteerd zich er ook erg aan dus we gaan zeker de (wijk) agent bellen.
    Groetjes Deborah.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Je mag idd maximaal 3 dagen achter elkaar parkeren met een trailer, vouwwagen, kar of i.d.
    Anders moet je gewoon de milieupolitie bellen in jullie gemeente.
    Wij hebben hier al een half jaar (!) een vouwwagen staan en niemand weet van wie deze is.
    Heb donderdag de milieupolitie gebelt en die halen hem weg :)

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hij mag er inderdaad maar 3 dg staan op de zelfde plek, maar als hij hem bijv afkoppelt en hem elke 2 dg verhuist van plek kunnen ze hem niks maken. hoe hij hem nu neerzet mag echter niet maare meer dan een boete als ze het zien zal er niet snel volgen

10. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Kan je het er zelf met die vent over hebben, misschien doet ie er wel helemaal niet moeilijk over?
    Of is het een engerd?
    Ik heb iemand in de straat wonen die z'n dikke BMW dwars over 2 parkeerplaatsten heen zet. Denk dat ie z'n auto toch een beetje overschat!

Deel Deze Pagina