Stel verliest zoontje (5 jaar) en krijgt dezelfde week een baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Raket78, 18 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Jezusmina. Waarom wordt een kindje dat zo ziek is niet opgenomen vraag ik me dan af 🤐 Wat moet dit een drama zijn voor die ouders.

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Vreselijk om dat mee te moeten maken :(. Hier een collega gehad waarbij ze bevallen van een dochtertje en paar uur later overlijd hun 5 jarig zoontje. Dit is zo heftig allemaal. Hoort niemand te mogen meemaken :(

3. Veera

Veera Niet meer actief

Och een overleden kindje in een kist..:( Verschrikkelijk om te zien, direct tranen in mijn ogen.
    Het grootste verlies wat er bestaat

4. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Hield het hier niet droog, wat verdrietig zeg!

Het brengt me terug naar mijn collega, wiens vrouw beviel van een tweeling, waarbij een van de twee overleden is. Dit gebeurde en paar maanden nadat ons zoontje overleed, was er toen ook helemaal van ontdaan.

Dat is toch een complete twilight, bevallen terwijl je oudste zoon net overleden is. Zo moeilijk voor te stellen wat je moet voelen. Blijdschap en intens verdriet zo dicht bij elkaar, dat is onmogelijk :(

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als een kindje goed drinkt wordt het niet opgenomen bij een oor- keel- of longontsteking. Daarom denk ik ook dat ze vermelden dat er nog een onderliggende ziekte was. Je gaat namelijk niet zomaar dood aan een oor- keel- of longontsteking. En hij was wel ziek maar volgens mij leek hij niet doodziek.

6. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Tranen met tuiten, wat een nachtmerrie :(

7. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik had het misschien dikgedrukt moeten zetten en erbij kunnen zetten dat de foto's mogelijk als schokkend worden ervaren. Helaas kan ik niet meer editen.

Het is hun keuze inderdaad. Ik kan me zelfs voorstellen dat je als ouders, met al het verdriet, toch trots bent op je mooie gezinnetje en de enige foto's die je ooit van deze gezinssamenstelling zult hebben.

8. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
  9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wat een achtbaan aan emoties..maar wat prachtig geschreven en vastgelegd. Kippenvel.

10. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    oh jeetje echt heel heftig! Kan het niet droog houden.

11. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Verschrikkelijk geen woorden voor 😥

12. I Love My Kids

20 jan 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook heel erg gehuild bij het zien van de foto's en bij het lezen van het bericht waarin de moeder uitlegt wat er gebeurd is...
    Mijn eerste reactie was ook: waarom hebben ze hem niet laten opnemen in het ziekenhuis?! maar je weet niet hoe het precies gegaan is. Hij leek weer wat op te knappen toen ze die kuur deden, dus dan ga je niet gelijk van het ergste uit...
    Dit is echt ongelooflijk verdrietig:( Hoe moet je daar ooit weer bovenop komen??

13. I Love My Kids

20 jan 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de foto's trouwens niet schokkend. Doordat ze in zwart-wit zijn stralen ze rust uit en schrikt het niet af naar mijn mening.
    Zelf zou ik er niet voor kiezen de foto's op facebook te plaatsen maar daar is iedereen weer anders in.

Deel Deze Pagina