een goede vloeibare make-up...?

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    wie heeft een tip voor een goede vloeibare make-up?

    ik heb in de zwangerschap een zwangerschapsmasker gekregen, onder mijn ogen zitten wat pigmentvlekken, een concealer camoufleert wel iets, maar omdat de vlekken best donker zijn, krijg je dan een heel raar effect. best wit onder de ogen en donkere vlekken die er door heen schijnen.

    ik gebruikte altijd een make-up van vichy, en heb laatst één van dat merk geprobeerd wat extreem dekkend is, maar daar kreeg je zo'n pan-cake effect van, dat zoek ik dus niet :D

    tips zijn welkom :D
     
  2. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    De mouse van maybelline, een goede dekkende make-up, lijkt netjes en naturel, top spul.

    Liefs Marieke
     
  3. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    die van Carita is ook erg goed, maar wel heel erg prijzig !
     
  4. Debby18

    Debby18 Actief lid

    2 apr 2006
    317
    0
    0
    Ik gebruik altijd make-up van Clinique. Te koop bij o.a. Ici Paris, Douglas, etc. Werkt heel fijn en goed dekkend. Potje kost ongeveer € 26 á € 28 -,. Je doet er ongeveer 6 maanden mee.

    Succes ermee!

    Liefs xxx,

    Debby
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    heeft clinique niet verschillende versies?
     
  6. Debby18

    Debby18 Actief lid

    2 apr 2006
    317
    0
    0
    Hoi Sim,

    Klopt wat je zegt, je hebt verschillende versie's. Ik gebruik de "Stay True" make-up. Die blijft erg goed zitten, is niet op olie-basis en goed dekkend. Daarnaast dekt hij ook goed "open poriën" en kleine oneffenheden. Als je deze gaat gebruiken zou ik je aanraden om toch die camouflage eronder te doen. De andere soorten zijn afhankelijk van je huidtype. Ik heb een gemengde huid, en op sommige plaatsen wat vettig, en deze voldoet geheel aan mijn verwachtingen.

    P.s. De kleur die ik heb van Clinique heet "Stay Vanilla".

    Liefs xxx,

    Debby
     
  7. Debby18

    Debby18 Actief lid

    2 apr 2006
    317
    0
    0
    Vergeet nog wat te zeggen...

    Probeer geen sproeten en/of moedervlekken te camoufleren met camouflage of vloeibare make-up. Zo leg je er de nadruk op en ze krijgen een grijzige kleur.

    Liefs xxx,

    Debby
     
  8. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Ik zweer bij de "Touche Eclat" van Yves Saint Laurent om de vlekjes en de kringen wat te camoufleren (helaas snel leeg en geen waarschuwingssyteem dat 'ie leeg raakt) en daarnaast bij de "color ideal" , een 'fond de teint' van Lancome. Past zich volgens mij ook aan aan de kleur van je gezicht. Gaat lang mee!
    Ik ben erg tevreden sinds ik deze 2 gebruik.

    Amber
     
  9. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Maquimat van Lancome werkt super!
     
  10. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.044
    4.239
    113
    Dan zou ik een super tube moeten gaan aanschaffen als ik al mijn sproeten zou willen camoufleren :) :)

    Maar waarom ga je niet even naar douglas of dergelijke winkel en laat je daar eens informeren, die weten er vast wel wat van en kunnen je advies geven over verschillende merken.

    voor de rest kan ik er niet echt over meepraten want ik gebruik het zelden (maar heb dan ook geen zwangerschapsmasker)

    Groetjes Anita
     
  11. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Als basis heb ik van vloeibare make-up van Clarins (Teint eclat). Ideaal. Ik heb sproeten en die blijf je er gewoon doorheen zien en toch krijg je een mooie tint.

    En idd de touche eclat van Yves Saint Laurent om donkere kringen of vlekjes weg te werken.
     
  12. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    ik zweer ook echt bij "Touche Eclat" van Yves Saint Laurent om dingetjes te camoufleren. Ook de parfumeriën zeggen dt dat de beste is.
    Daarnaast gebruik ik Clinique, weet even de naam niet meer, maar juis diegene die een hele natural look geeft.
    Eerst even wat camoufleren ( bij mij donkere kringen onder mijn ogen) en dan clinique als vloeibare make-up en je hebt een egale natural look.
    Succes
     
  13. sim

    sim Niet meer actief

    bedankt meiden voor de adviezen, ik denk dat ik even ga kijken bij lancome en clinique, ik kan ook niet tegen alle merken, maar van deze merken heb ik wel eens wat make-up dingetjes gehad.

    dat van dat camoufleren klopt, je krijgt er inderdaad wat grijzige vlekjes van!

    eerder had ik best een egale teint, maar tijdens de laatste zwangerschap heb ik toch wat vlekken opgelopen. dan voldeed een dagcreme met een kleurtje wel, maar nu heb ik toch wat meer nodig :)

    nouja, is niet anders, ik ga straks even shoppen 8)
     
  14. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    IK gebruik al een tijde age renew van max factor en zou geen andere meer willen :)
     
  15. Aura

    Aura Niet meer actief

    Lancome photogenic! geweldig en je doet er super lang mee! Sowieso alles van Lancome is geweldig....Mijn moeder heeft hele goede aard met Guerlain mischien ook iets voor jou?
     
  16. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik ben heel tevreden over Max Factor Colour adapt.

    Je brengt het ook supermakkelijk aan, het is alsof het met je huid versmelt.

    Groet van kiki
     
  17. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja jolanda die age renew, is erg fijn
     
  18. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Color Ideal van Lancome!
     

Deel Deze Pagina