Hiii dames Wij hebben afgelopen maandag te horen gekregen dat wij er nog een prachtige zoon er bij krijgen. Alleen hebben wij echt al 1000 namen voorbij zien komen en we krijgen gewoon niet het wauw ja dit is hem gevoel. We hebben nog even de tijd, maar bij iedere naam die mijn man of ik noem komen we er niet uit en hebben we niet het gevoel ; dit is hem ; Dus ik hoop dat jullie ons kunnen helpen met namen hihi. Onze zoon is 5 jaar en heet Dylano, we willen dus graag iets wat er bij past. Alvast bedankt
Inderdaad even verplaatsen naar babynamen. Dylano & Lorenzo Damian, Damiën Nigel Kyan Yannick Joshua Kenji Morris Vigo, Viggo Giovanni Bryan Aiden Caleb
Misschien zit hier wat tussen? Aidan Armin Aurelian Bodhi Bruce Bruno Bryan / Brian Celian Chase Colin / Collin Danley Dave, Davy / Davey Davi Dax, Dex Devin Diego Elroy Fender Gideon Gino Giovanni Glenn / Glen Ilias Isaiah Jace / Jayce Jairo Jari Jarno Joe, Joey Joeri Jordan Jordy Juda Justin, Justian Kenzo Kyan / Kian Lennon Leonardo Leroy Logan Lorenzo Matteo Mylo Neander Nikai Nino Noam, Noan Noël Nolan Quin, Quint Rafael / Rafaël Renzo Riff Rodin Rubin Sef Sil, Silvan, Silvian Silas Skyler Thiago Thias Tristan Tycho Tyler Viggo Xander