Stella1, Hoe gaat het?

Discussie in 'Miskraam' gestart door dianapols, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianapols

dianapols Lid

15 feb 2007
    57
    0
    0
    ADL-assistente
    Krimpen aan den IJssel
    Hoi Stella,

Hoe gaat het nu met je?
    Heb je al nog een test gedaan of ben je al ongi geworden?

We zitten zo ongeveer in 't zelfde schuitje.
    Ik heb op 16-01 een spontane mk gehad, verloor vanaf 14-01 steeds een beetje bruin bloed, en 15-01 leek het 's middags over te gaan maar 's avonds werd het ineens veel heftiger, meer als bij een ongi.
    Dinsdag 16-01 ben ik om 5.00 uur het vruchtzakje verloren (er zat bij mij geen vruchtje in).

Daarna werd het vloeien gelijk minder, zoveel als bij een normale ongi, duurde ongeveer een week en was toen over. Toen na 2 dagen weer 1 dag een klein beetjes bruinverlies. En daarna een paar weken niets. En 3,5 weken na m'n miskraam begon het bruine-druppeltjes-verlies weer. Het duurde 3 dagen en was toen weer weg. Nu zijn we alweer 2 weken verder maar nog geen ongi. Vorige week vrijdag (16-02) heb ik negatief getest, en gisteren nog eens, helaas weer negatief. Ik vind het maar akelig spannend.
    Ik weet wel dat je meestal na 4-6 weken weer ongi wordt, maar je kán ook gelijk weer zwanger zijn. En door steeds dat bruine-druppeltjes-verlies wat maar niet doorzet in een ongi, ga je toch hopen?
    Pffffffffff wat kunnen die dagen lang duren!

Heb jij al duidelijkheid?

Groetjes, Diana

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien is het beter om een pB te sturen Diana?
    groetjes

3. dianapols

dianapols Lid

15 feb 2007
    57
    0
    0
    ADL-assistente
    Krimpen aan den IJssel
    Misschien zijn er nog meer mensen die 'in hetzelfde schuitje zitten', en willen meelezen/kletsen?
    Groetjes, Diana

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tuurlijk, maar dit was toch een vraag voor Stella?
    maar never mind..

Als je een bericht aan iemand stuurt is het de bedoeling om een pb te sturen, daar zijn ze voor he? hihihi ;)

5. stella1

stella1 Lid

9 dec 2006
    72
    0
    0
    rotterdam
    Nog niets te zien hier. Heb na 5 weken negatief getest. Daarna wat (vruchtbaar?) slijm gehad. Als ik daar van uit ga zou ik volgend weekend ongeveer weer ongesteld moeten worden (liever niet natuurlijk) Heb me voorgenomen om dan pas weer te testen als er in de tussentijd niets gebeurd.
    Wil eigenlijk gewoon zwanger zijn of NU ongesteld worden, want mijn geduld raakt op, haha. Wil graag weer verder.
    MIsschien zijn we allebei wel gewoon zwanger!

6. dianapols

dianapols Lid

15 feb 2007
    57
    0
    0
    ADL-assistente
    Krimpen aan den IJssel
    Ik heb sinds vanmorgen weer bruine afscheiding. Spannend!
    Groetjes, Diana

7. stella1

stella1 Lid

9 dec 2006
    72
    0
    0
    rotterdam
    Wanneer ga jij weer testen? Ik probeer te wachten tot volgend weekend. Nog geen druppel bloed in wat voor kleur dan ook en geen ongi-gevoel te bespeuren. (maar helaas ook nog geen zwangerschapssymptomen, maar die had ik ook niet bij vorige zwangerschap)
    Zeker spannend!

8. dianapols

dianapols Lid

15 feb 2007
    57
    0
    0
    ADL-assistente
    Krimpen aan den IJssel
    Heb ik net gedaan, negatief :(
    'k Heb de hoop op een nieuwe zwangerschap opgegeven (probeer ik altans) en hoop dat ik snel ongi wordt, dan hebben we tenminste echt zekerheid en kunnen we verder kijken.
    Groetjes, Diana

9. stella1

stella1 Lid

9 dec 2006
    72
    0
    0
    rotterdam
    kan nog steeds hoor. Ik heb zelf het gevoel dat ik vorige week pas eisprong heb gehad en daarom denk ik dat ik sowieso pas volgend weekend eventueel zwanger kan testen. Bij vorige zwangerschap testte ik zelfs pas na een week overtijd positief. Best kans dat zelfs als ik zwanger ben volgend weekend dus ook nog negatief test.
    Oftewel, ik wil heel graag, maar word waarschijnlijk gewoon ongesteld, maar dan later dan gemiddeld na miskraam.
    Hou me op de hoogte hoe het verder afloopt!

groetjes

10. dianapols

dianapols Lid

15 feb 2007
    57
    0
    0
    ADL-assistente
    Krimpen aan den IJssel
    'k ben gisteren ongi geworden
    Groets, Diana

11. stella1

stella1 Lid

9 dec 2006
    72
    0
    0
    rotterdam
    Is in ieder geval je lijf weer op orde. Kun je weer verder. Wel lang geduurd he?!
    Ik ben de laatste 2 dagen (een uurtje maar) misselijk geweest, dus ik dacht dat bij mij nu ook wel snel ongie zou komen. Maar nog steeds niet.

Succes deze ronde!

groetjes

Deel Deze Pagina