ik hou juist helemaal niet van het type winkelpersoneel dat zo snel mogelijk op je afstormt om je te helpen... Ik vind het lekker om eerst zelf rond te kijken en als ik wat wil vragen bij prenatal wordt ik ook gewoon geholpen
De prenatal...........ach. Die in Zaandam is best handig. Kleine winkel maar ze doen wel altijd hun best. Het is alleen vaak wel ff wachten want ze hebben er niet veel personeel in de winkel. Maar de Prenatal Beverwik is echt drama. Wij gingen daar kinderwagens bekijken en de dames bleven maar kleppen bij een balie. Pas toen wij iets vroegen kregen we even antwoord, vervolgens gingen ze gewoon weer verder. Dan WIL je ook niets verkopen denk ik dus zijn wij naar de buren gegaan ( BABYDUMP) Daar moesten we wel wachten want het was druk maar in het zitje met en kopje thee viel dat wel weer mee.
De acties zijn bijna overal nep in de babyzaken.. (heb er gewerkt) meestal blijven de prijzen gewoon hetzelfde dat van voor verhaal is gewoon lulkoek ze kosten bijna overal hetzelfde. heel soms zijn er echt leuke aanbiedingen dat bijv een box of campingbed wel echt in de aanbieding zijn.. maar verder gewoon kijken wat je het leukst vind en vergelijken bij andere winkels. meestal zijn tja... tis overal zo... willen je doen denken dat ze een leuke aanbieding doen.. uiteindelijk valt t tegen.
Dat hadden wij ook inderdaad.. Keek een dag later op de site omdat ik aan mn broer wilde laten zien welk boxkleed en box we hadden gehaald en stondtie gewoon voor veel minder op... Beetje oneerlijk he. Lijkt net alsof ze geen mensen in de winkel willen hebben maar alleen via internet.