misschien stom maar stuur je sollicitatie op gekleurd papier heel licht blauw of roze het schijnt dat bedrijven originaliteit erg leuk vinden en je sneller uitnodigen ik heb het 2 keer gedaan en beide keren ben ik uitgenodigd en aangenomen terwijl ik niet eens de opleiding had die ik eigenlijk nodig had
Daar heb ik idd naar gekeken, maar dat is niet te betalen. Moet dan immers mijn huidige baan opzeggen en wel kinderopvang betalen. Maar mocht ik ooit een stageplek vinden naast mijn baan, zal ik het zeker doen. Noukie, echt waar? Ik dacht altijd dat dat niet professioneel was. Is wel het proberen waard.
Waar ik weleens aan heb zitten denken is een soort poster maken, beetje reclame achtig. Met alle voordelen van goed opgeleide starters e.d. En dan eindigen met: " wilt u ook zo'n goed opgeleide en gemotiveerde starter? Neem dan contact op met.." Zou dat een goed idee zijn? Is wel origineel.
Ik werk in de forensische psychiatrie (TBS kliniek) en daar wordt niet naar leeftijd gekeken, niet naar over- of ondergekwalificeerd, maar juist naar het feit of jij als persoon geschikt bent voor de job. Is die richting niet iets voor jou? Het is fantastisch werk, met gedragsgestoorde mensen waar een enorme uitdaging in zit! Als je meer wilt weten moet je maar ff pb'en!
Daar kan ik weleens naar kijken weer! De locatie hier in ehv werkten een tijd geleden alleen maar mannen nadat een vrouwelijke medewerkster was verkracht door een client, maar dat is inmiddels alweer een paar jaar geleden. Zal eens kijken!
Ik werk niet in Eindhoven, dus weet niet hoe het daar zit, maar bij ons gebeuren natuurlijk ook weleens incidenten, al is dat hier geen reden om geen vrouwen meer aan te nemen. Succes, ik hoop dat je wat kan vinden!