stelletje <piep>lui

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    2 deuren verder op zijn ze een huis aan het renoveren ze zijn gisteren begonnen. om half 8 maken ze een herrie niet normaal kinderen allebij wakker om kwart voor 8 stoppen ze tot 10 uur niks tot 12 uur herrie gehoord ik stop ze om 1 uur in bed en weer herrie om half 2 tot half 5
    vandaag weer om half 8 tot kwart voor 8 en dan nou net om half 4 pas weer begonnen.

Ik ben zo kwaat zeg wat een stelletje <piep> waarom gaan ze niet ineen keer door en stop je zoveel uur met herrie maken ik snap ze echt niet
    kids zijn niet te genieten alleen maar aan het janken!!!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien even op ze afstappen en je verhaal vertellen.
    Waarschijnlijk staan ze er niet eens bij stil dat er kinderen slapen in dat blok. Misschien dat ze in overleg een uurtje later kunnen beginnen.

3. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    ben zelf ook 5 maanden aan het verbouwen geweest in ons huis, en daar sta je niet echt bij stil... het enige wat je wilt is het zo snel mogelijk af hebben en soms gaat datniet op bepaalde tijden..
    maar wellicht als je het ff aangeeft dat ze er wel rekening mee kunnen houden!

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

wellicht zijn ze eerst iets an het voorbereiden om vervolgens het "lawaai" werk te kunnen doen, wij hebben ook anderhalf jaar een huis gerenoveerd, we dachten overdag niet na bij slapende kindjes omdat wij graag ´s avonds stil wilden zijn voor de buurt.

het is denk ik inderdaad een goed idee om het te zeggen. dan kunnen ze er rekening mee houden.

5. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Eigenlijk kan je niet van die mensen verwachten dat ze met iedereen rekening houden. Dus helaas ook niet met je kindjes!
    Je moet blij zijn dat ze overdag aan het klussen zijn ipv 's avonds. En ja een verbouwing kost nu een hoop tijd en daar komt een hoop herrie bij kijken.
    Gelukkig slaapt mijn zoontje overal doorheen maar als dat niet het geval was dan kan je er moeilijk wat van zeggen.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    herkenbaar hoor,

Mijn onderburen hebben 7 maanden lang verbouwd. Mijn dochter sliep al weinig en hierdoor nog minder, iedere avond zaten we te eten met geboor op de achtergrond waardoor je elkaar niet meer kon verstaan, elke weekend een baggerweekend omdat ze s'ochtends begonnen met die herrie.

maar gelukkig nu rust.

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Af en toe moet je gewoon even je frustratie kwijt. Mijn dochter slaapt slecht en ik ben 200% onredelijk als het om geluidsoverlast gaat. Nu zal ik de buurt er niet op aanspreken maar in gedachten heb ik al heel wat grasmaaiers en andere lawaaiapparaten naar de schroothoop geholpen. Dus ik herken je frustratie heel erg.

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik snap dat het irritant is maar zolang ze zich netjes aan de normale tijden houden kan je er vrij weinig aan doen, tuurlijk kan je het melden dat je er last van hebt maar goed je kan niet verwachten dat ze met iedereen rekening gaan houden .. Toch ?

Maar ik snap dat het vervelend is ...

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    vervelend idd, maar niets aan te doen...

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    als ze zich netjes aan de tijden houden waarop je mag verbouwen en mag werken dan kun je er weinig aan doen , helaas.....

maar snap wel dat het lastig is hoor! niks aan dat je je constant loopt te ergeren en nog erger dat je kindjes zo slecht daardoor slapen!

miss dat je toch even naar ze toe kunt gaan? en je verhaal doen!?

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.715
    18.663
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Inderdaad heel irritant! Zeker als je eerst met de ergenis van het lawaai zit en daarna ook nog vervelende (door vermoeidheid) kinderen overhoudt.

Maar ja, ze zullen op die 'stille' momenten wel andere dingen te doen hebben. Vaak moet je klusjes nu eenmaal in een bepaalde volgorde doen. Of je bent afhankelijk van hulp. Ze zullen vast niet op die tijden herrie maken omdat ze het leuk vinden de buren wakker te houden.

12. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hihihi.... herkenbaar! :):) Ik lig 's ochtends al grommend in bed omdat mensen om 8 uur hun kinderen naar school brengen met een hoop "nou, doei he?!" en "MAMMA!!!!!" en slaande deuren. Ik wéét dat het onredelijk is, maar toch. Kan ik eindelijk een dag uitslapen en mijn gang gaan, ben ik nóg op tijd wakker.

Maar goed, back on-topic, het fijne aan verbouw-overlast is dat het weer ophoudt. Je had ook een buurman kunnen treffen met een voorliefde voor trash-metal en hardcore punk op volume 10. Dan ben je verder van huis! Misschien helpt het de frustratie een beetje?

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier zijn het de achterburen die altijd herrie maken en aan het klussen zijn. vorig jaar was hun tuin aan de beurt. ging tot 23 uur door en toen is een andere buurvrouw (die ook kids heeft) er heen gestapt of ze konden ophouden. Ze zijn direct gestopt en zeiden Oh ja we hebben even niet aan de kinderen gedacht. Dus toen was het stil maar 's ochtends om 7 uur waren ze alweer actief. En nu zitten ze zomers in de achtertuin met keihard de muziek aan nou daar wordt je ook niet vrolijk van... het is vooral mijn smaak muziek niet dus dan ga ik mij mateloos irriteren. gelukkig slaapt mijn zoon aan de andere kant en hoordt de muziek niet.

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

irritant kan ik me voorstellen. Helaas kan je er niks aan doen. Alleen hopen dat ze heel snel klaar zijn met verbouwen.

15. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Kan het me goed voorstellen, maar als je op ze af stapt met het verzoek of ze tussen ... en ... aub wat stillere werkzaamheden willen uitvoeren vanwege de slaapjes van je kinderen, dan moet het toch geen probleem zijn?

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wij zijn ook aan het verbouwen en onze aannemer houdt echt geen rekening met slapende kinderen
    die is ook zijn brood aan het verdienen !
    zelf stoppen we ook netjes na 21.00 liefst wel eerder .. maar soms zullen we idd echt wel wat geluid maken
    nou zijn onze beide buren ook niet zachtjes en we overleggen veel dus ze weten er ook van als we wat gaan doen maar verder dan dat ga ik niet ! ik ga de hele straat niet af natuurlijk
    en tja volgensmij kan je geen plekkie in nl meer vinden waar geen geluid is tegenwoordig

17. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Dat ze er niets aan kunnen doen weet ik ook wel het is de woningbouw die het doet niet de mensen zel als het de mensen zelf zijn had ik er iets aan kunnen doen niet voor 9 uur en niet tussen 2 en 5 tijd dat ze stoppen maakt niet uit savonds dan kan er een bom ontploffen en merken ze niets van het geluid maar overdag dan horen ze echt alles. Maar ik vind het gewoon vervelend daarom zette ik dit toppic niet dat ze moeten stoppen want ik weet dat dat niet kan

18. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe

19. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Heel lullig maar als ik midden in een verbouwing zit ga ik niet de hele dag rekening houden met kinderen in de straat die niet kunnen slapen, ik zou zsm mijn huis af willen hebben en hou me netjes aan de tijden waarin ik mag klussen ... Als ik met iedereen rekening moet houden dan zijn we wel jaren bezig met verbouwen ...

20. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    @chantal1984 jij hebt zeker geen kinderen

Deel Deze Pagina