nou lekker is dat.... miss een betere isolatie ofzo? daar zou ik wel ff de herrie van willen horen dan
ach zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit Heb nog even teruggelezen, maar ik vind het echt onzin hoor. Jij wilt dat ze rekening met je kids houden, maar iedereen heeft last van verbouwingsherrie. Toen wij verbouwden moest de buurman studeren voor een tentamen, sja weinig aan te doen, want mijn man had maar beperkte tijd vrij. Toen ik zwangerschapsverlof had en net bevallen was, waren de buren heel flink aan het verbouwen. Heel lastig, maar die mensen staan gewoon in hun recht. Als je dat niet wil moet je in een hutje op de hei gaan wonen!
ze kunnen misschien in tussentijd toch ook andere klusjes doen wat niet erg herrie maakt , ik zou ze ook niet vragen om te gaan zitten tot dochterlief wakker wordt , dat zou niet logisch zijn ,maar je kan altijd proberen toch misschien kunnen ze in de uur wel andere dingen doen , ze zegt zelf dat het 2 uur lawaai is dan weer niet , ben mij buren dan erg dankbaar dat ze omdenken
ja precies dat vind ik nou ook.... als je echt nergens last van wilt hebben dan moet je lekker buiten uit gaan wonen! maar dan heb je miss al die dieren geluiden weer om je heen! je hebt altijd wel wat last van buren! tis maar net hoe erg je er aan ergert.....
Ik vind dat onzin hoor. Verbouwen is ook een kwestie van plannen. Voorbeeldje; Toen mijn man de kozijnen ging schuren was de buurman net thuis om te studeren, 's middags niet meer. Maar mijn man kan toch moeilijk eerst gaan schilderen en daarna gaan schuren? Dan zit heel je verf onder het zaagsel. Dingen moeten nu eenmaal in een bepaalde volgorde...
Ja maar stel ik ben mijn vloer aan het doen, ik wil mijn plavuizen gaan vervangen voor laminaat, ik moet dan eerst die plavuizen er uit halen, moet ik dan halverwege het verwijderen gaan stoppen en met iets anders gaan beginnen omdat de kinderen in de straat miss niet kunnen slapen ? .. Ja amehoela, ik ga echt niet mijn schema aanpassen aan andere mensen ...
en ik denk dat die mannen daar ook niet zo zitten te wachten op die verplichte pauzes!!! wie weet wat ze dan allemaal gaan doen in al die vrije tijd..... muziek luisteren etc....
En zoals ik al eerder zei, die mannen die daar nu staan te werken die krijgen ook van hun baas te horen dat ze bepaalde klussen moeten doen in een bepaalde tijd... en daar zullen ze zich toch ook aan moeten houden ...
nou pfffff even goed lezen meiden ik zei al paar keer ( ze kan Proberen toch???? mocht niet lukken dan heeft ze hellas pech ,dan schreef ik paar keer,,gewoon proberen of dat wel mogelijk was
Heb ik gelezen, ik heb ook een paar keer gezegd dat ze het moet proberen maar dat ze er niet te veel van moet verwachten
ik zou het eerlijk gezegd niet teveel proberen, straks gaan ze uit irritatie nog espres veel herrie maken tussen 2 en 5. Die mensen wonen daar niet, doen gewoon hun werk. Laat ze hun werk doen...
hahah oke kwam over alsof ik zeg dat ze hun werk niet moeten doen ofzo ,ik snap ze heel goed als ze zeggen sorry maar dat gaat niet lukken ,dan weetje dat klaar , maar wie weet kunnen ze af en toe even rekening mee houden
Je moet er even doorheen denk ik, hoe meer die mensen kunnen werken achter elkaar, hoe sneller ze klaar zijn!
Onze onderburen zijn ook bij vlagen enorm aan het verbouwen (muren er uit slopen, vloerverwarming leggen = pokkeherrie!). En tja...hoezeer ik er ook hoofdpijn van krijg, ze staan in hun recht. Ik ben trouwens wel af en toe naar beneden gegaan om te vragen of ze een half uurtje niet wilden boren zodat Aaron in slaap kon komen. Als hij eenmaal slaapt is het goed, maar om in slaap te komen, moet het wel even rustig zijn. Was gelukkig geen probleem. Als het wel een probleem was geweest, was ik wel gaan wandelen of naar een vriendin gegaan. Het is tenslotte niet hun probleem. Wij hebben ook herrie gemaakt tijdens de verbouwing.
Ja dat vind ik.. vooal die types hier beneden, vent zit toch in de bijstand dus zou niet weten waarom hij een beetje rekening kan houden. Ik ben trouwens de enige met een klein kind wat nog slaapt hier. En 7 maanden zijn echt heel lang hoor, en serieus dagelijks boren en timmeren (mijn man en ik hebben ons serieus afgevraagd of hun hele huis onderhand niet uit gaten bestond).. vanaf dat mijn dochter 4 maanden was tot bijna haar eerste verjaardag.. Je kunt wel indenken dat zoiets in combinatie met een slechte slaper s´nachts echt een hel is, zelfs mijn huwelijk heeft eronder geleden. Overdag kon ze amper slapen ivm de herrie, s´nachts was ze erg onrustig dus tel maar op. Wanneer je nou 2 maanden dagelijks bezig bent is dat nog te overzien, maar 7 maanden is echt heel erg lang om in de herrie te zitten. Ze gaan hier trouwens volgende maand beginnen met groot onderhoud van het gehele appartementencomplex tm oktober (4 maanden, dus ook in mijn kraamtijd) en kon daar ruim van tevoren rekening mee houden en ze zijn zelfs nog korter bezig als die mensen hier beneden in 1 appartementje, moet je nagaan.
Tsjah, nu pas ik mijn eerdere reactie ook even aan. Dacht dat het ging om de directe buren die aan het verbouwen waren, niet klusjesmannen 2 huizen verderop. Die lui zijn ook maar ingehuurd en gaan idd geen rekening met jou houden en dat er evt. kinderen slapen. (helaas voor jou dus) Ik snap de reactie van die klusjesmannen ook wel, dat ze daar geen rekening mee gaan houden. Evt. kan je bij de woningbouw een verzoek neerleggen omdat dit al een paar maanden aan de gang was, je even rust hebt gehad en nu weer in de herrie zit met een klein kind dat echt moet slapen op die tijden. Wie weet komt er wel iets uit. niet geschoten is altijd mis!
Op verzoek van ts gesloten. Maart08, verder vind ik dat iedereen on topic reageert op jouw vraag cq. irritatie. Dat ze het niet met je eens zijn, betekent niet dat ze niet goed gelezen hebben. Jouw laatste reactie vind ik dan ook niet echt passend.