zo zie je maar.. Er was even paniek in huis vanochtend! Ik kreeg ineens krampen in mijn onderbuik! Google vertelde me veel slechte dingen. Toch even de verloskundige gebeld. Ik mocht komen. Een super beweeglijk kindje gezien die in een week tijd 1,5 cm was gegroeid. De krampen kwamen van de groei van mijn baarmoeder. Ik moest zo hard huilen op die tafel van opluchting. Pfff..internet kan je zo bang maken!
Dat is toch algemeen bekend Als je alleen intypt dat je hoofdpijn hebt dan heb je volgens Google de meest ernstige aandoeningen... geldt ook voor zwangerschapsgerelateerde dingen. Fijn dat toch alles goed is en gefeliciteerd met je zwangerschap! Enne, niet meer Googlen lekker genieten.
Volgens google had ik laatst leukemie. Beste tip ooit tijdens m’n zwangerschappen was om niet te googlen Fijn dat alles goed was
Volgens Google had ik minstens al 3 keer dood moeten gaan. Kortom geniet van je zwangerschap en stop vooral met googelen.
Google maakt het meestal erger dan het is. Een arts (in jouw geval verloskundige) weet waar ze naar moeten kijken en kunnen het beste aangeven wat het kan zijn.
Ja Haha jullie hebben allemaal gelijk! Thanks voor jullie reacties. Ben lekker wezen shoppen vanmiddag voor de kleine terwijl vriendlief de babykamer aan het sauzen is. Heerlijk!
Haha herkenbaar! Dokter Google heeft mij al heel vaak het graf in gestuurd of allerlei andere noodlottigheden toegeschreven, lol. En toch ga ik nog vaak op consult
Hahaha tja echt zo stom! Ik heb mezelf al zo vaak voorgenomen niet meer te googlen maar als ik dan weer es wat voel of mankeer ga ik toch weer voor de bijl
Oh ik heb me wat afgegoogled tijdens mn zwangerschap! Heb me daardoor 1 keer zo druk gemaakt.. ik zocht iets en kwam op een site terecht die vertelde dat mn baby epileptie kon hebben Mn gezonde verstand wist wel beter maar kon het maar niet loslaten.. En toch blijven doen... heb nu een b12 tekort en was benieuwd naar de oorzaken. Ipv het gewoon aan de dokter te vragen, vroeg ik het aan google. Met alle nare darmziektes tot gevolg. Pff.. meteen mn telefoon aan de kant gegooid. Heb overigens wel 1 keer de vraag van een huisarts gehad of ik misschien al een beetje op internet had gezocht en dat je daar veel antwoorden kunt vinden. Noujaa zeg...
Oooh dit had ik ook ja! Weet niet eens meer wat het was, m’n buik trilde een paar keer flink oid. Volgens Google had m’n dochter epilepsie. Geschrokken dat ik was. Gelukkig is ze nu inmiddels bijna 1 en niets aan de hand