Chocolade(saus)die hard wordt op ijs, waar kopen/naam produkt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje1, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij de aldi hebben ze het vorig jaar wel eens gehad, als eenmalig produkt (misschien dit jaar ook weer, ga het in de gaten houden!!)

maar wie weet waar ik dit anders kan kopen?In welk land, ik dacht Duitsland maar mijn schoonmoeder is daar nu en zegt dat ze het niet kan vinden..

wie kan mij vertellen hoe dit heet (naam/merk) en waar ik dit kan kopen, misschien online?

Bedankt alvast!!
    (het gaat dus om chocoladesaus die hard wordt als je het op ijs doet, natuurlijk kun je dit ook zelf maken maar wil gewoon dat kant en klare produkt :)

2. tulip

tulip Niet meer actief

o geen idee, maar nu ik het gelezen heb moet ik het hebben...

3. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

weet niet hoe t heet, maar wel wat je bedoelt. heel soms heeft de xenos het. je kan het daar proberen (bel je ze anders even)

lidl kan je miscchien ook proberen...

4. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Vorige week hadden ze het bij de aldi, in het noorden van het land;)

5. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Bij de aldi in het zuiden hadden ze hem 2 weken geleden ook nog!

6. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ja aldi heeft et net gehad!!!

maar er is nog een variant en ik weet welke je bedoelt, maar ik kan der niet opkomen!!!!! en daar kan ik dus niet tegen ;)

7. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal! ooh, ze hebben hem weer bij de Aldi, dan ga ik snel snel naar de Aldi..morgen! Hopelijk hebben ze nog veel maar ben er bang voor..als ze nog hebben sla ik een hoop in en ga dan meteen alle aldi's in de buurt af haha (heb ik vorig jaar ook gedaan)

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Oeh, dat klinkt lekker!!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik wilde zeggen, smelt een reep chocola en je bent er, maar dat wilde je dus niet horen ;) . Ken kant en klaar alleen vloeibare (niet lekkere) chocoladesaus, hier nog nooit van gehoord.

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Als je gewoon die blokken chocolade koopt bij de Aldi en die smelt dan worden ze weer hard als je ze over het ijs heen doet

11. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Xenos heeft smeltblokjes!

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Vroeger heette dat croc of zo ? maar al lang niet meer te verkrijgen helaas....

Aldi heb ik het ook wel eens verkocht zeer lekker op ijs.

Homemade chocoladesaus die hard wordt « Culy.nl recept om zelf te maken is er ook... klinkt jummie

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

volgens mij is er ook een tube van dr oetker (??) die staat bij de cupcake en taartenspullen het is wel een kleine tube dus snel op.

14. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dr Oetker heeft het idd wel eens gehad maar is er niet meer helaas.
    Bij de aldi geweest maar hebben ze niet of niet meer..(hard huilende smiley..)

dat is idd super lekker, te verslavend zo lekker, echt zo'n chocolade laagje wat je ook op softijs kunt krijgen, te lekker!!*wil gewoon zo'n apparaat hebben waarmee ik zo de choco over mn ijs kan doseren haha :) *

ze hadden het vorig jaar ook in vanillesmaak trouwens,ook best lekker

15. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    bedankt voor de zelfmaaktips :) die kende ik idd al, zo'n flesje is erg handig voor de (vele..) luie momenten haha :) (als s avonds de kids op bed liggen , alles is opgeruimd en gepoetst en dan lekker een bakje ben and jerry's (die namaak van de aldi) en dan die choco eroverheen..zooo lekker!!

Deel Deze Pagina