wat vooral kopen bij reaal???

Discussie in 'De lounge' gestart door bernadet26, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Ga vandaag naar de reaal in Duitsland maar wat moet ik daar vooral niet vergeten mee te nemen? ??
    Weet dat de koffie er heel duur is dus dat neem ik zeker niet mee
    Maar wat is er nou echt goedkoper als hier

2. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wij halen er vooral vlees, en ook de wasmiddel in de aanbieding. Voor de rest scheelt het niet veel met NL.

O ja, mijn man gebruikt gillete scheermesjes, en die zijn daar geregeld in de aanbieding en dat scheelt een hele hoop met hier. Laats nog een pak van 30 mesjes gekocht voor 20 euro.

En de drank is ook goedkoper (jeagermaester of hoe je ook schrijft).

Ik vind dat ze daar meer keus hebben dan in NL, en ik neem daar altijd heel veel verschillede soorten pasta's mee omdat ze die hier niet zo veel verschilende hebben.

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Real.

Ik woon in DL en ga dus nooit boodschappen doen in Real, deze zaak is echt reteduur.
    Alleen de aanbiedingen zijn misschien interessant.

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Volgens mij kun je beter naar Kaufland/Rewe, toch?!

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    welke Real ga je?

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

maakt niet echt verschil eigenlijk hoor. ik vind Rewe echt een grafwinkel dus daar kom ik nooit en kaufland edeka en real doen elkaar niets onder

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hmmm ik vind de Kaufland qua prijzen wel ok hoor, liggen veel dingen onder prijsnivo NL... Wat is dan een "goedkope" duitse supermarkt die ook echt nmerken verkoopt? Ik bedoel Lidl / Aldi blijven toch beetje huismerken winkels?

8. Panda87

Panda87 Lid

11 feb 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pampers! Zijn veel goedkoper dan hier.

9. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Müllermilch!!! Komen altijd terug met een flesje of 15...en 1,5 dag later zijn ze op...zo lekker! Vooral macadamia/witte chocolade

10. maffedoo

maffedoo Actief lid

6 dec 2011
    301
    0
    16
    ergens
    oh heeeeeeeerlijk... en de pistache is ook heerlijk

11. Roxy1985

Roxy1985 Niet meer actief

cosmetica producten, mascara, haarverf ect is allemaal veel goedkoper! oh en vergeet de drank niet ook stukken goedkoper! veel plezier

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wasmiddel, wasverzachter en verzorgingsspullen moet je daar kopen. Wij hadden daar ook een bbq pakket gekocht laatst en dat was echt niet te eten! Dus zoiets zou ik weer in Nederland halen. Verder is het toiletpapier daar duur!
    Van de wasverzachter hadden wij wel een geweldige aanbieding. 10 flessen voor 8,50 :D wij hebben genoeg voorraad voor een jaar haha.

13. Frummeltje2012

Frummeltje2012 Actief lid

16 aug 2012
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind real ook duur maar met goed opletten en aanbiedingen halen valt het reuze mee. Ik koop er altijd chocolade (niet perse goedkoper maar meer keuze), wasmiddel, nivea spullen, soms speelgoed of spellen. Verder de normale dingen, broodbeleg, kruidenmix voor het eten dat soort spul maar meer omdat wij dat lekkerder vinden :)

Ik ga ook wel naar Aldi of netto :)

14. En ik maar denken dat je voor een inboedelverzekering ging shoppen :D:)

15. dekilene

dekilene Niet meer actief

Reaal realist in verzekeren hahaha:D:D

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Het heet ook Real, geen Reaal.:D

Ik zou online de folder van deze week even bekijken. Verder moet ik altijd heel erg lachen, je haalt de nederlanders er zo tussenuit. Die lopen daar rond alsof het een museum is...

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hahaha dat dacht ik dus ook! :D

18. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

ik heb dan altijd plaatst vervangende schaamte hihi. Ik vlieg er de winkel door haal mijn spullen en ben weer weg maar ik kom er ook 2 keer in de week haha.

Deel Deze Pagina