Ja haha, ze worden nooit volwassen, alleen de speeltjes worden groter Stelling: Er is na 22:00 niks zinnigs meer op tv!
onzin. juist de mooiste documentaires en films en actualiteiten komen dan voorbij. stelling: binnen 500 jaar is de aarde vernietigd door de mens
Oei! Dat is een moeilijke! Heb mijn oma af zien takelen door de Alzheimer en had haar een fijnere dood toegewenst (voor zover dat dan kan...). Dus ik zeg ja, maar alleen als er geen uitzicht meer is op herstel. Stelling: Ik vind het rookverbod in cafe's goed.
mee eens stelling: dierenmishandelaars moeten dezelfde 'behandeling' krijgen als die zij het dier hebben aangedaan.
mee eens. niemand heeft zoveel en vooral zo lang invloed gehad op muziek als hij (en zijn fam) stelling: humor zal u redden
Soms heb ik ongelofelijke zin in chocola, dus als ik dan wat neem maakt me dat best blij ja . Maar of het nou echt gelukkig maakt..., daar zijn andere dingen voor denk ik dan maar haha. Stelling: Ik blijf niet thuis als het sneeuwt.
nee waarom zou ik? tenzij er 10 meter ligt, dan wordt t een ander verhaal stelling: ik geef alle collectanten die aan de deur komen iets
Niet mee eens. Ik geef aan zaken die ik belangrijk vind. Stelling; Mensen die niet van dieren houden, zijn over het algemeen genomen nare mensen.
mee eens stelling: ' als ik wist dat morgen de wereld verging plantte ik vandaag nog een appelboompje '
helemaal mee eens, betalen al genoeg aan de verzekeringen! Ik kijk er heel erg naar uit op een lekker dagje aan t strand!
Nee absoluut niet, krijg het er spaansbenauwd van hahah!! Stelling: "Een zwangerschap is het mooiste wat je als vrouw mee kunt maken"...