Wat is jullie top 3 favorieten boeken? Die van mij zijn allemaal van Sophie Kinsella 1 Shopaholic serie (kan niet wachten tot de volgende shopholic&baby ) 2 Hou je mond! 3 Aanpakken!
1-> Komt een vrouw bij de dokter - Kluun Verder niet echt een top 3, vindt sophie kinsella ook leuk.. Maar ook -> nieuwe buren - saskia noort -> terug naar de kust - Saskia Noort -> Hufter op het witte paard -Ildikó von Kürthy -> Meisje met de 9 pruiken - sophie van der stap -> De weduwnaar - Kluun -> Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt - kluun
1. Steven Erikson's Malazan, Book of the Fallen (fantasy) 2. Alles van Umberto Eco, De Slinger van Foucault voorop 3. Louis Couperus - De Stille Kracht zijn degenen die me nu te binnen schieten. M'n boeken staan nog ingepakt sinds de verhuizing.
ik heb geen top 3 ik vind alles wel te lezen vooral goeie trillers maar heb wel de hele reeks van stephen king hier staan altijd fijn om tussendoor te lezen.
Ik vind alles van Karin Slaughter wel goed. Maar een leuk Harry Potter boek kan er ook altijd wel bij.
Euh....ik verslind Virginia Andrews (hoezo gestoord) en heb twee stuks Kluun liggen! Bij voorbaat lijkt Kluun me al helemaal geweldig. Heb op tv al veel van hem gezien. Als we zwanger zijn geef ik mijn man: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt Echt favo boeken dus niet...wel schrijvers!
1. alles van Bernlef... 2. alles van Giphart 3. Nicci French Kan niet echt een boek noemen... Dan Brown vind ik ook leuk, Karin Slaughter, Saskia Noort, Marianne Frederickson... Van alles eigenlijk wel...
hersenschimmen - bernleff En elk bundeltje van Youp van 't hek zijn sarcastische humor vind ik heerlijk. Isabelle allende Stephen King boeken. xxx jet
Ken je Dean Koontz ook? lijkt er wel een beetje op en is ook erg leuk om te lezen! ik ben ook "fan" van beide
Hele reeks van Robert Jordan ( rad des tijds) Alles van David Eddings Mulisch Karen slaughter Patricia cornwell Rowling En nog veel meer. Ben gewoon te leesgek om een echte top 3 te hebben
Niet echt een top 3 Ik vind de boeken van James patterson Patrica Cornwel Dan Brown John Grisham Karin Slaugther Harry Potter en nog veel meer erg leuk
mijn top drie: 1. komt een vrouw bij de dokter- kluun 2. Het huis met de geesten- Isabelle Aleende 3. Verboden liefde- weet de schrijver niet meer. Wat ik ook mooie boeken vind is die serie van Jean Auel (de aardkinderen) Maar mijn top 3 wisseld maandelijks hoor.
Met kop en schouders bovenaan de twee boeken van Kluun. Wat een boeken zeg! pfff.... ben nu nog onder de indruk. Verder hou ik erg van biografiën. Bijv. het leven van Bill Clinton, Hillary Clinton. Het boek van Koningin Noor, Prinses Diana enz.. Ben nu het boek over de ontvoering van de Oostenrijkse Natascha Kampbusch aan het lezen. Verder favoriet bij mij zijn de boeken van Heleen van Rooyen en Saskia Noort. Verheug me op het nieuwe boek "Stout" van Heleen van Rooyen en Marlies Dekkers. Oeps .... zijn er meer dan 3. Liefs Assie
I never promised you a rose garden van Hannah Green Ook de boeken van Virginia Andrews Mijn naam is Hannah Moeilijk hoor kiezen maar deze staan toch wel boven aan.
boeken van liza marklund zweedse schrijfster die zeer verrassende thrillers schrijft, studio zes is een top boek aanrader voor iedereen!