Wij wel vinden we wel leuk. Maar je hoort steeds meer dat mensen het ouderwets vinden. Hoe zien jullie dat? ben benieuwd naar jullie andwoorden. Wat vinden julie leuk om dan te doen? Ik vind het leuk om dan samen weg te gaan ofzo, iets romantischt te doen. Of elkaar een leuk kadotje te geven. Weet je wel zoiets. jennie72
hoi mijn man vind het niet echt iets maar neemt wel elk jaar een kaartje en een neproos mee om te bewaren hihi kan ik bijhouden hoeveel jaar we bij elkaar zijn ik heb ook een kaart gehaald dit jaar met een gedicht erop staat een topic hieronder hihi ben benieuwd of hij het wat vind
Wij vinden het altijd wel leuk om iets leuks te doen met Valentijn. Ergens lekker eten ofzo, of het extra gezellig in huis maken met kaarsjes. *zwijmel* Ook krijgt mijn mannetje elk jaar een kaart van mij waarin ik dan iets liefs en persoonlijks zeg... Een soort terugblik op het jaar.....
Ik heb 'weten we nog niet' ingevuld, maar ik denk van niet! Niet omdat het ouderwets is, maar gewoon vawege het feit dat ik denk dat mijn mannetje er gewoon niet bij stilstaat, romantiek daar heeft hij nog nooit van gehoord! Ja, als hij voor een paar maanden wordt weggestuurd op uitzending, dan krijg ik de meest lieve brieven! Misschien dat ik het nog wel doe, maar ja als het elke keer van 1 kant moet komen is ook niet leuk hè!
Nee, niet omdat het ouderwets zou zijn maar wij vinden het een commercieel circus. Bloemen bijv zijn echt idioot duur rond valentijn. Onze speciale momenten ontstaan spontaan..maar we zijn ook geen van beiden romantische zielen, zo weten we alleen maar bij benadering hoe lang we samen zijn.
ja maar wij hebben bij wijze van grap in het begin van onze relatie ingevoerd dat we het op de 15e doen
Zonde van het geld, bovendien ik vind het veel leuker als mijn man mij spontaan bloemen geeft. Wij hechten er dus absoluut geen waarde aan.
Heb net het boek van kluun gehaald met valentijnskaartje erbij. Het ligt nu onder zijn kussen. Maar veel bijzonders doen we er verder niet aan. Als er geen valentijn was geweest had ik het waarschijnlijk ook gedaan.
ja wij doen aan valentijnsdag vind het wel leuk niet dat we dure kadoos gaan kopen want dat hoeft voor mij niet wij zijn lekker met zijn 2 en ik ga hem verassen met: een lief kaartje lekker eten en ik maak een lekkere taart als toetje en ik heb rozenblaadjes ,kaarsjes en lekkere olie voor in bad gekocht en dan gaan we lekker badderen met een spoor van rozenblaadjes naar het bad toe lekker romantisch deurbel uit mobieltjes op stil en lekker alleen aandacht voor ons samen liefs jose
heb net een kaartje voor me hubbie gehaald zet er altijd iets liefs op (logisch valentijn!) verder gewoon lekker gezellig met zijn tweetjes wijntje erbij evt filmpje
Vanmorgen een grote kaart via http://www.greetz.nl in elkaar gezet met onze trouwfoto erin en eigen tekst en gedicht... morgenochtend nog ff een leuke beker uitzoeken...