Nou ik dacht wat een leuke site speelgoedstunter.nl 2 leuke sets met auto's besteld voor mijn zoontje. afgelopen vrijdag besteld en meteen netjes betaald, er staat op de site 'voor 15.00 uur besteld, de volgende dag in huis' nou mooi al had ik hem maandag of dinsdag verwacht! maar nee hoor vandaag nog niks dus ik heb een mail gestuurd want de order stond op 'wachtende'. ja legt diegene uit in de mail, als bij ons de betaling binnen is word de bestelling die dag nog verzonden' staat er verderop in de mail 'we hebben gisteren uw betaling ontvangen en uw bestelling is vandaag verstuurd' die spreekt zichzelf dus aardig tegen. Ik ben benieuwd of iemand bekend is met deze site? en wat de ervaringen zijn?.
Het kan ook eventueel zijn dat ze jouw betaling pas 's avonds verwerkt hebben en de spulletjes niet meer konden opsturen? Ik heb geen idee natuurlijk, maar het zou zomaar kunnen. Hopelijk krijg je je spulletjes morgen! Ik ken de website / winkel niet.
Ik heb daar een week voor Sinterklaas wat spullen besteld, met Ideal betaald en ze waren de volgende dag binnen. Als je met een bankoverschrijving betaald hebt, kan het wel wat langer duren. En nu ze bij de post aan het staken zijn, zal dat ook niet meehelpen.
ik heb ondertussen nog antwoord gehad, ze konden ook niet zeggen waarom het pakket gister niet verstuurd was, zou morgen aankomen en idd volgende keer met ideal betalen (doe ik meestal ook). volgens mij staakt de pakketservice toch juist niet? alleen de gewone post, vandaag ook een ander pakket binnen gekregen! bluesky dus een goeie ervaring ermee! ze hebben wel leuke spullen en niet zo duur! weer wat geleerd wist niet dat het veel uitmaakt om meteen over te schrijven (via internetbankieren) of ideal vandaar dat ik dacht er staat toch voor 15.00 uur besteld, maar dat komt dan door de overschrijving! bedankt voor de reacties!
Nee hoor, ik heb het even gevraagd aan de postbode die gister zo aardig was om mijn boodschappen naar huis te tillen,(5 trappen omhoog) en die zegt dat de pakketpost niet staakt. Alleen de gewone post.
niet eens alle postbodes staken, wij hebben vandaag gewoon post gekregen. alleen de postbodes van de vakbond abvakabo staken. hier zitten de meeste postbodes bij de bvpp en die adviseren juist om niet te gaan staken. sorry, even offtopic!
ik heb 2,5 wk gewacht op een pakketje en de pakketman kwam toen dus eindelijk en zei dat ze 3 dagen in de week hebben gestaakt....
waar mensen werken worden fouten gemaakt... -Wellicht is de betaling niet voor 15 uur binnengekomen en verwerkt Of heeft de verwerking van de betaling langer geduurd vanwege een sotring bij Ideal, indien met creditcard betaakd niet met 3D-Secures waardoor verwerking al langer duurt, bankoverschrijving duurt sowieso enkele werkdagen.. -Weleens rekening gehouden met verkeers of weersomstandigheden? Liever een te laat geleverde order dan een dode vanwege het moeten voldoen aan de slogan. -Staat hun centraal magazijn wel in NL? Indien niet dan moet je zeker rekening houden met vertraging vanwege de gladheid en ook de files in het binnen- en buitenland -Was het product zeker voorradig, ik bedoel, er kunnen er 50 op voorraad zijn om 13.14 uur om vervolgens om 13.16 geheel uitverkocht te zijn waardoor order hierna geplaatst moeten wachten op binnenkomst vanuit de leverancier. -wellicht zitten ze met te weinig personeel om de grote drukte van de feestdagen afdoende op te vangen waardoor orders later verwerkt worden en dus vetraagd worden? Ik vind dat men tegenwoordig te veel vast houdt aan reclame-uitingen/slogans! Waar in 98% van de gevallen de slogan wordt waargemaakt kan het ook voor 2% procent voorkomen dat levering wordt uitegesteld.Nogmaals, waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Tuurlijk overal worden fouten gemaakt, maar laat dan wel wat weten als het vertraging heeft, wel zo netjes als de betaling al gedaan is lijkt mij
Er staat: Voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag VERZONDEN! Dus niet de volgende dag geleverd!!!!!!!!! Ik stuit in mijn werk ook zoveel op klachten van klanten waar men hun eigen intrepetatie geven aan een slogan....
ze hebben hem vandaag verzonden vertelde hij me zoals eerder vermeld, ook vanwege dat ik het via telebankieren heb gedaan, daar schreef ik ook dat ik de volgende keer gewoon weer via ideal betaal want zoals de man zelf uitlegde had het dan sneller verzonden geweest.. ik vroeg me gewoon af wie er al eerder met speelgoedstunter te maken had gehad omdat ik maar niks hoorde en even later postte ik dat ik antwoord had gehad!
Dit kan allemaal, maar vind wel dat je je klanten dan wel op de hoogte moet houden. Heb nu al 2 keer gezeur gehad met webshops. Ook met een site waarbij staat: vandaag besteld, morgen in huis. Heb op een donderdagochtend besteld en direct betaald met ideal en had het woensdag nodig, mooi op tijd zou je denken. Vrijdag niks, zaterdag niks (kon ze toen ook niet bellen want hun bedrijf zat dicht), maandag meteen gebeld en gaven ze aan dat een bepaalde kleur die ik wilde niet op vooraad was en of ik een andere kleur wilde (gaat niet om kleding maar een gebruiksvoorwerp, kleur was echt niet zo belangrijk).. ja dat wilde ik dus graag en ze zouden het direct versturen. Dinsdag niks en kreeg toen pas een mail dat het verzonden was. Uiteindelijk was woensdag het feest waar ik het voor nodig had en kwam tnt helaas pas s'avonds rond 18.00 uur en was mijn dag al verpest.. heel jammer. Wanneer ze mij nou direct die donderdag of vrijdag hadden gemaild of gebeld was er niks aan de hand geweest.