Hallo meiden, Ik wil bij deze even verifieren wie er definitief mee gaat. Ik hoop dat iedereen nog net zo enthousiast is als 2 maanden geleden ! Ik in iedergeval wel. Ik heb gereserveerd voor 20 personen eventueel meer is ook nog mogelijk. Er stonden ook een aantal meiden bij die onder voorbehoud mee willen dus ook van die wil ik iets meer weten. Zowiezo voor het einde van deze maand. Er zijn in het verleden zo heb ik gelezen een aantal meetings georganiseerd en velen niet doorgegaan. Dat wil ik dus bij deze niet laten gebeuren. Dus laat iets van je horen meiden ! Het is dus op ZATERDAG 13 januari Bij Hokusspokus in Hoorn Om 12.00 Groetjes en alvast fijne feestdagen allemaal ! Yvonne (Missy1978)
Ik ben in principe ook nog van de partij maar moet het onder voorbehoud houden. I.v.m. de uitgerekende datum
Ik ben in preciepe nog steeds van de partij, wel o.v.b natuurlijk. Moet ff kijken wanneer ik beval namelijk, maar anders ben ik er zeker.
Ik ben er ook nog steeds hoor...samen met me dochter Kelsey van dan 5 (die vind dat helemaal prachtig haha)
Wil graag nog een reactie krijgen van: Renate28 Patroeschka Esthertje PetraK Godess Tear Jeroen en Denise Angie Moushy Dientje Minni Lilly Graag zo snel mogelijk want dan kan ik nog dingen wijzigen of cancelen !
M1sschien ook een berichtje zetten in dat andere topic waarmee het begon.... Meting zwangere vrouwen noordholland. Dit lezen ze misschien niet. Het is maar een idee hoor.
moet nog kijken of het me gaat lukken, ik kan niet zo veel meer nl, en mijn man is werken, dus kinderen moeten dan mee. dusss.... ik hoop het wel. lijkt me heel gezellig. groetjes, lidwina
Ik had nog niet gereageerd, maar sta ook niet in dit lijstje.... Toch maar even melden dat ik nog steeds mee wil..?
ja zeggggggggggggggggggggg San was dit nou? zit ik daar als enige as. bejaarde tussen al die jonge blommen
ach deb,misschien kan ik je oppeppen,ik ben 36 hahaha.maar ik kom ook zaterdag alle kinderen.gezellie
Ik ben ook van de partij! Sorry dat ik zo laat pas wat van me laat horen, maar was m'n inlogcodes kwijt (misschien zwangerschapskwaaltje?) Hehe..anyways, m'n mannetje kan me misschien brengen omdat we precies op zaterdag een auto zouden gaan kopen. En anders kom ik gewoon met de trein (het was goed te doen toch? met openbaar vervoer?). Ik kijk al uit naar zaterdag! Tot dan! Groetjes Denise