mijn fiets

Discussie in 'De lounge' gestart door talia, 23 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    na lang zagen en zeuren bij mijn hubbie gaan we vandaag eindelijk mijn fiets halen.
    had echt noog aan terug wat beweging dat stil zitten doe ik niet graag en soms heb je wel eens wat behoefte een frisselucht.
    ik heb altijd graag gefietst maar vorig jaar is mijn fiets gestolen geweest en sinds toen heb ik geen meer gehad.
    nu gaan we vandaag eindelijk kkijken voor een nieuwe.

we gaan ook een zitje voor Elyesa erbij komen maar waarbij moet ik daarop letten weet iemand dat.

groetjes Talia

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Het makkelijkste is als je een echte mama fiets koopt, die is wat ruimer opgezet en dan is het makkelijker fietsen en opstappen met een stoeltje voorop!

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Dit vond ik via google

Vereisten fietsstoeltje

Een fietsstoeltje moet minimaal een driepuntsgordel hebben.

Je moet de voetjes makkelijk met bandjes kunnen vastmaken aan de voetsteuntjes.

4. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    die mama fietsen vind je hier in belgie niet, toch niet bij ons had er zelf ook liever zo eentje gehad.

het zitje wat ik op oog had heeft een driepuntsgordel de voetjes weet ik niet maar zullen we zo wel zien.

groetjes Talia

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    persoonlijk lijkt de mamafiets mij niks.
    Als het zitje eraf is dan zit je stuur ver weg en je moet grotere bochten nemen,

Ik heb op mijn gewone fiets een bobike-mini fietstoeltje. Erg fijn ding, met wind/regenscherm.

Omdat het bij mij wat krap was tussen het zadel en het zitje (ik heb ene sportieve fiets) hebben we er voor 9 euro een speciale zadelpen bij gekocht. Hiermee kan je zadel 10 cm naar achteren. Dus nu heb ik plek zat.

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou vragen of ze het zitje erop zetten zodat je met zitje kunt proefrijden. Zo kun je zien of je niet met je knieeën er tegen aan zit. Veel plezier met kiezen!

7. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    bij deze was ook een wind en regen scherm, maar die zadelpen lijkt mee een goed idee moest ik weinig plaats hebben kan ik het altijd aanpassen.

groetjes Talia

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    De fietsstoeltjes van bobike zijn heel goed. Wel wat duurder maar dan heb je wel een fatsoenlijk stoeltje die aan alle eisen voldoet.

9. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb ook een stoeltje + windscherm van bobike!!! en ik ben er dik tevreden over....

en ik heb geen dames fiets, dus het is wel ff wennen met op en af stappen.....

10. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    we hebben de fiets en het stoeltje eentje van gkg echt leuk het ding en Elyesa vind het natuurlijk geweldig he.

het enige nadeel is het op en afstappen het zodel staat te dicht bij het stoeltje en daardoor is het moeilijk hubbie gaat het straks verstellen.

groetjes Talia

Deel Deze Pagina