Hallo lieve iedereen Wij hebben onze dochter Femke opgegeven om de leukste baby van Eindhoven te worden. We willen dat ze dit echt wint, leuke herinnering! Zouden jullie massaal willen stemmen op haar zodat ze uit onze gemeente alvast op de eerste plaats komt. Daarna kiest een jury de uiteindelijke winnaar. Stemmen kan elke dag t.e.m. 20 februari, al verwacht ik niet dat jullie elke dag stemmen! (al zou dat helemaal fantastisch zijn ) Alvast heel erg bedankt! Groetjes Tine en Femke ED Baby: Femke Koorn uit Eindhoven (en bevestigen via mail.)
Het is in zoverre eerlijk dat er een apart topic is volgens mij waarin je om stemmen kan vragen. Het is niet de bedoeling dat iemand daar een eigen topic voor opent. Anders is het hek van de dam en struikel je hier over de stemmen topics.
Dit topic mag inderdaad niet...daar is een stemtopic voor Wordt vanzelf wel gesloten Tot dat zover is heeft ts geluk Myrthe...jij moet toch beter weten?
Ok en waar vind ik dat topic? Iedereen kiest of die Femke leuk genoeg vind om op te stemmen, dat is geen verplichting. Dan is het wel eerlijk. Bij zo een wedstrijd vraagt iedereen op zoveel mogelijk manieren om te stemmen, dat is bij alles zo. Vind je ze leuk, dan stem je. Heb je geen zin dan stem je niet Zie er niet zo het slechte er van in om het te vragen, kan toch proberen he Sorry dat ik het hier plaatste, ik wist niet dat er een topic voor bestond. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik iemand nu heel veel last heb bezorgd aangezien ik niemand persoonlijk aanspreek. Ik ga op zoek naar het andere topic dan! Bedankt voor degenen die gestemd hebben!
Het klopt dat losse stemverzoeken niet zijn toegestaan. Je kan een oproepje plaatsen in http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/229759-grote-stemtopic.html. Deze doen we dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl