Nu 25 weken zwanger. Geslacht blijft een verrassing. Meisjesnaam zijn we over uit. Jongensnaam dachten we ook, maar nu slaat de twijfel toe. Wat vinden jullie? Stef Sebas Loek Cas of Kars Mathis En nu las ik net nog op dit forum Camiel en Eden. Al denk ik dat mijn man die laatste niet mooi vindt. Elias stond ook op mijn lijstje. Maar dat vond mijn man niet leuk. Ik denk zelf op dit moment dat de eerste 2 de voorkeur hebben. Waarvan de 1e eigenlijk de naam was.
In volgorde van hoe mooi ik ze zelf vind: Eden Mathis Elias Cas Loek Camiel: niet beroerd ofzo, maar gewoon niet mijn smaak. Vind Emiel wél heel erg leuk en mooi Is dat nog een optie? Sebas: afkorting. Is hier iemand op het forum die heeft een Sebastian ipv. het meer gebruikelijke Sebastiaan. Sebastian vind ik leuk Stef: heel hard en zó niet mooi (i.m.o.). Klinkt ook als een afkorting van Stephanie. Kars: doet me denken aan een korst. Yayks.
Hier een Sebastian en echt nooit spijt van gehad blijf het een mooie naam vinden! Dus ik ga voor Sebas! Wil je je meiden naam delen in een pb? Zelf hou ik ervan als namen een beetje bij elkaar zouden passen.
Ik vind Loek het leukste. Stef vind ik niks.. Mathis gaat wel.. Cas vind ik niks. Eden vind ik voor een meisje . Dan zou ik Aiden doen . Camiel vind ik niks. Elias vind ik ook wel leuk .
Emiel inderdaad ook leuk. En wat Kars betreft heb je gelijk. Nog niet eerder gedacht. Maar nu vind ik dat ook Stef vond ik eigenlijk leuk voor zowel een jongetje als later een man. Maar het is wel de naam waar we nu erg over twijfelen.
Aiden vind ik zelf niet zo leuk. Loek staat ook hoog op ons lijstje. Maar die volgorde verschilt dus per week .
Ik zou gaan voor Sebas. En Elias vind ik fantastisch maar je man niet dus dat is jammer. Als je hem kan overtuigen zou ik zeker voor Elias gaan! Of anders misschien Elia.
Loek vind ik heel leuk. Mathis en Cas prima. Sebas en Stef zijn niet mijn ding. Kars doet me denken aan tandenknars of korst idd, of een platte uitspraak van het Engelse 'cars'. Ik vind het een beetje een vieze naam
Stef past ook goed bij de andere. Wat misschien ook nog een leuke optie is de letter die in de andere namen zit ook weer terug laten komen. Evt niet de eerste maar die andere letter.
Ik vind het merendeel van je namen niet af, en zou ze dus zelf als volledige naam geven (bijvoorbeeld Sebastiaan) en als roepnaam evt Sebas.
Cas vind ik erg leuk! Elias prima naam. Camiel prima naam. Nadeel wel dat er zoveel schrijfwijzen zijn. Stef, Sebas en Kars vind in afkortingen. Loek en Kars vind ik gewoon niet mooi. Mathis vind ik nooit zo lekker uitspreken. Eden vind ik een meisjesnaam, Aiden is voor mij de jongensvariant.
Ik vind Mathis erg leuk. Eden ook, maar dan geschreven als Aiden. Die staat bovenaan mjjn eigen lijstje!
Casper en roepnaam Cas Sebastiaan en roepnaam Sebas Elias vind ik ook mooi Stefan vind ik wel leuk Loek en mathis vind ik niks, ook met oog op rijmwoorden Eden vind ik een meisjesnaam Stef en Kars vind ik niks.
Ik zit héél hard m’n hersens te kraken over welk gek rijmwoord dan rijmt op Loek? Of moet ik dan denken aan een “Jeroen poep aan je schoen- grap” á la “Loek poep aan je broek” ofzo?