Hoi! Zijn er mama's uit Helmond die het leuk vinden in contact te komen en gezellig te kletsen? Zag dat soortgelijke topics inmiddels gesloten zijn. Ik ben 31 jaar en heb een dochtertje van 5 maanden. Groetjes
Hey! Leuk! Dus er zijn hier toch mama's uit Helmond aanwezig Spannend! Zwanger van de 2e! En al goed op weg zie ik. September is zo! Gaat alles goed? Ervaar je het nu anders de tweede keer? Groetjes
Hoi Lottel en Zebra, Gezellig! Verwacht je je eerste kindje Lottel? En tot nu toe allemaal dochtertjes Toevallig. Maar misschien wel jongetjes op komst.
Ja ons 1e kindje En idd volle bak aan het aftellen,kan me nu niet snel genoeg meer gaan haha Ik ben trouwens 32 en woon onder eindhoven (op de kaart gezien)
Hier ook uit Helmond, dacht al dat ik de enige wat op dit forum Mag ik ook komen meekletsen? Ben 'al' 36, heb 2 jongens van 6 en 2 en nummer drie is onderweg
Haha ja het is een hoop werk maar wat vind ik het leuk Zal wat zijn als dit ook een jongen is; drie van die druktemakers in huis Gezellige boel hoor, nu al
gezellig MamavanF2009 , willen jullie bij dit kindje het geslacht al tijdens de zwangerschap weten? Hoe vind de oudste het, die zal het wel al goed beseffen. Hier is oudste dochter al helemaal weg van haar zusje, al vind ze het jammer dat ze nog niet kan spelen Ik krijg dagelijks de vraag wanneer ze toch eindelijk gaat kruipen en praten
Jaaa wij willen het zéker weten, ik hou het nu al amper uit van nieuwsgierigheid Nog 3 weken wachten want bij de laatste echo zat de navelstreng tussen de beentjes dus nog even op de 20-wekenecho wachten. De oudste vindt het superleuk en is zich er nu nóg meer van bewust dan bij zijn kleine broertje, toen was hij net 4 toen die geboren werd. Maar hij vind het ook wel spannend hoor; hij gaat ook al bijna naar groep 3 en dan nog een baby erbij, zijn best grote veranderingen waar hij erg mee bezig is. Ik denk wel dat het leuker wordt als ze echt met de kleintjes kunnen gaan spelen, het werd hier toen ook veel leuker en nu zijn het de dikste vriendjes
ik kan ook niet wachten tot ze samen gaan spelen, hopelijk word ze daardoor ook wat minder mama-afhankelijk aangezien ze nu echt iedere minuut bij mij in de buurt wil zijn. Heb liever dat ze blijft plakken aan haar zusje
Haha ja snap ik Voordeel van 4 jaar leeftijdsverschil hier, dat de oudste net na de geboorte van de jongste naar de kleuterschool mocht. Vond ik erg fijn omdat ik op die manier alles goed kon verdelen tussen hen. Zal dadelijk nog wel wennen worden; oudste in groep 3, middelste in de peuterklas en een baby die constant meegesjouwd moet worden om de andere twee op te halen
ja inderdaad dat is lastig! Met dochter heb ik er al een hele ervaring opzitten met de peuterspeelzaal. pff wat een gedoe Ze deed het dus echt niet, werd steeds na 5 minuten thuis weer gebeld of ik kon komen. Als ik daar bleef was het prima, nouja.. dan bleef ze aan mn been plakken en zeggen; ik wil naar huis.. NU tja volgens papa heeft ze die rare trekjes van mij nu dus voorlopig even gestopt aangezien ze niet meer wilde slapen , ze had het non stop over de peuterspeelzaal en mama die weg ging dus een beetje een trauma na de zomervakantie weer opnieuw proberen. Ze zal het toch moeten leren
Welkom MamavanF! En spannend dat je nog even geduld moet hebben tot je weet wat het geslacht is van deze kleine Oei Zebra dat is ook lastig met je oudste geweest lijkt me op de peuterspeelzaal. Dan breekt je hart ook denk ik ? Misschien is ze nog wat te jong geweest en gaat het na de vakantie hopelijk beter. Hier alles zn gangetje, heb niet veel fut meer dus doe de noodzakelijkste dingen in huis en dan geloof ik het wel hihi
Thnx Lottel Wordt voor jou ook spannend he, laatste loodjes idd niet teveel doen, lekker rust nemen, het wordt straks nog druk genoeg Ja blijft spannend, het geslacht; ben er eigenlijk een beetje téveel mee bezig, droom er zelfs van. En zit de halve dag te zoeken naar een mooie jongensnaam maar wij vinden dus echt níks mooi he. Of het is het nét niet maar het meeste vinden we gewoon niet mooi. Onze jongens hebben allebei 3 namen dus de mooiste zijn al gebruikt en nu komen we er niet meer uit. Voor een meisje waren we met een half uur klaar, véél gemakkelijker Wel goed hoor zebra, dat je je dochter nu nog thuis houdt, als het niet lukt dan is het ook beter het niet af te dwingen he, dan was ze er nog niet aan toe. Hoop dat het na de vakantie wel gaat lukken maar dan is het alweer een paar maanden verder en dat kan vaak net genoeg zijn. Onze jongste gaat in september, ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen maar als ik zie hoe makkelijk hij nu al wegloopt met een brutaal 'doeeeii' dan denk ik dat dat wel goed komt
hier geen psz. 2 dagen kdv vind ik genoeg. Gelukkig gaat ze graag naar het kdv (kindjes spelen). Hier dalijk 2 meiden. Zijn er denk ik richting de naam voor no 2 sinds dit weekend uit! Heb man voor het blok gezet, hij ontweek mijn gesprekken daarover steeds. Maar nu kunnen we dus op zoek naar het geboortekaartje. Verder bezig met een weekje weg te boeken. Maar dan liefst lowbudget. We hopen namelijk ook de tuin nog te kunnen aanpakken dit jaar, maar daar krijg ik een steeds harder hoofd in... De offertes die we krijgen zijn echt te duur (en dan laat ik even in het midden of dat aan onze verwachting ligt of aan de bedrijven)...