Misschien kan er een jury van actieve leden worden gemaakt die om de 3 maanden rouleert of zo? Dan blijft het wel eerlijk.
Wie gaat die prijzen dan betaalbaar stellen? Dat van die jury hebben we eerder besproken hoor, ik zal het nog eens aankaarten. Elmo
Iedereen op dit forum weet al dat die verkiezingen er zijn. Ik vind het ook niet eerlijk. De combinatie van deze twee punten vind ik een hele leuke oplossing!
oei ik dacht juist dat het in je onder schrift wel mocht. en niet in topics enzo. ik heb het gelijk verwijderd. sorry mensen.... nou ja 1 ding scheelt. het heeft me geen stemmen opgeleverd.
Dat is dus onzin, ik heb sinds het hier kan op het forum steeds op een kindje en buik gestemd die IK het leukst/mooist vond. Niet omdat mensen daarom vragen
Ik denk idd t dat het geen eerlijke verkiezingen meer zijn. We zitten nu op 6 augustus en er zijn mensen die al 22, 23 en zelf ruim 40 stemmen hebben. Dat kan je alleen bereiken door heel, heel veel mensen te vragen om te stemmen.
Ik vind het ook erg jammer dat het zo gaat hoor.. Dat alleen de jury mag kiezen zou ik dan ook weer niet leuk vinden, dan hangt de hele 'wedstrijd' af van de mening van maar een paar mensen, en het is toch een 'wedstrijd' van het hele forum.. Dat alleen actieve leden mogen stemmen (vanaf 5 posts per dag, tenminste een maand lang ofzo?) lijkt me dan wel weer een goed idee!
Is het een idee om het "grote stemtopic" te pinnen, zodat het bovenaan blijft staan? Dan is het misschien duidelijker en openen mensen ook niet zo snel een topic om om stemmen te vragen?
ik kijk er niet zo vaak op, maar gisteren dacht ik oja, laat ik eens stemmen. En ik zag meerdere kindjes die ik er hartstikke leuk op vond staan. Mocht ik maar 1 keer stemmen!!! Sorry babie-meisje donker haar donkere ogen, driekwart van boven....met exotische naam. Ik wilde ook op jou stemmen en toen bleek dat ik maar 1 keer mocht stemmen!!! haha. Dat weet ik dan voor de volgende keer. Kom op zeg, laten we het leuk houden. Zodra je in iemands vriendenlijstje staat mag je niet stemmen op de baby van 1 van je vrienden! (is dat niet wat haha?) En niet allemaal de vrienden uit je vriendenboek gooien! Jee, maar nog een keer: kom op zeg. Laten we het leuk houden! Het is de eer hoor....
Waar vind ik eigenlijk de regels voor de baby van de maand verkiezing? Ik wist ook niet dat het niet ''meer'' in je onderschrift mocht staan,dat mocht toch voorheen wel? Op het forum wat we hiervoor hadden?Toen iedereen lid of geen lid nog mocht stemmen? En hoe zit het eigenlijk met de leeftijd van de kinderen? Ik dacht dat er geen kindjes boven de 12 maanden mochten meedoen? Die zie ik er namelijk ook tussen.....
Dat is hem! Bedankt Jopie Maar hoe zit het dan met de leeftijds catagorie? In de regels staat tot en met 12 maanden Ik wil niet flauw doen,en ga geen namen noemen,maar die zitten er ook tussen!(ouder dan 12 maanden) Dat is 1 van de reden waarom ik niet meer een foto van Justin had ingezonden....... Stel dat die persoon uiteindelijk de meeste stemmen heeft word die dan gediskwalificeerd?
Denkt mee.......... Is het geen optie om er kind van de maand verkiezing van te maken. Hoe oud je kindje ook is........iedere moeder/vader is toch trots en wil mischien haar of zijn kindje mee laten doen aan een wedstrijd
Hallo allemaal, Ik vind ook dat het gewoon eerlijk moet blijven...Ik stem zelf ook altijd mee en kies gewoon de leukste uit hoor of ik die gene nu ken of niet! Damien was de winnaar van vorige maand...en ben zooo trots! Ik hoop dat jullie hem een terechte winnaar vinden?!!! Liefs Debbie en Damien(baby van de maand verkiezing juli!)
als je de regels leest dan staat er niet dat je het niet in de onderschrift mag plaatsen. alleen dat je geen berichten op het forum of pbtjes mag versturen met als doel werven. of begrijp ik het nu verkeerd?