Ik hoef niet te weten op welke partij jullie stemmen, aangezien er geen politieke discussie's mogen ontstaan. Ik hoorde gisteren radio 1 dat blijkt dat partners vaak hetzelfde stemmen. Ben benieuwd of dat ook echt zo is. Mijn man heeft mij gemachtigd want hij kan vandaag zelf niet stemmen. Ik moet voor hem op een andere partij stemmen dan dat ik zelf doe. Uiteraard doe ik dit netjes. Wel liggen onze partijen niet ver van elkaar qua standpunten. Stemmen jullie hetzelfde als jullie partner?
Haha nee, wij stemmen totaal verschillend. Sterker nog, volgens de kieswijzer stond zijn partij het verst bij die van mij vandaan, en andersom
Mijn partner zou anders stemmen dan ik. Maar hij stemt niet want hij moest halsoverkop naar het buitenland en is vergeten mij een volmacht te doen.
wij stemmen hetzelfde. Maar als 1 van beide anders wil stemmen is dat geen probleem hier hoor, ieder zijn mening!
Ja, wij gaan beide op dezelfde partij stemmen. Was eigenlijk best verrassend voor mij. Want normaal stemde mijn man de voorgaande jaren altijd op een andere partij. (Ik zal geen namen noemen...) En ik moet zeggen dat we over veel dingen ook wel hetzelfde denken. Niet alles maar wel veel.
We stemmen op verschillende partijen. De partij die er bij hem uit kwam was bij mij op stemwijzer als 2e eruit gekomen.
Wij zijn beiden nog zwevende kiezers, alleen verschillende partijen waar we over twijfelen nog wel. Er zit een kans in dat we hetzelfde gaan kiezen, maar ook een kans dat we toch voor een andere partij gaan kiezen. Uit gemak is mijn man wel vaak zo dat hij maar hetzelfde doet als ik... maar ja.. ik weet het ook niet hahaha Maar... stemmen, dat doen we zeker vandaag!
Wij stemmen idd ook op dezelfde partij Denk dat het er ook mee te maken heeft dat veel stellen bij elkaar zijn omdat ze over veel dingen hetzelfde denken, en dat zie je dan ook terug op politiek gebied. Maar t is geen wet van meden en perzen, soms zijn de verschillen heel subtiel natuurlijk en dan kun je toch bij een heel andere partij uitkomen.
Wij mogen niet stemmen, dus stemmen wij vandaag niet. Omdat we in het buitenland wonen moet je zijn ingeschreven bij het kiesregister in Den Haag. Dit had ik al in februari doorgegeven, maar mede door ziekte en alles er niet meer aan gedacht. En toen we er vorige week over zaten te praten, bedacht ik dat we nooit meer iets hadden gehoord..... :x Bij de vorige landelijke verkiezingen heb ik onder volmacht gestemd... hij SP en ik CDA. Ik verwacht dat we ook deze keer op andere partijen zouden hebben gestemd.
Wij stemmen allebei op een andere partij.. We verschillen nogal over sommige punten die de partijen aanvoeren. Ligt niet heel ver uit elkaar maar toch..