Hier stemmen we ook op dezelfde partij. We hebben toch een beetje dezelfde ideeen over wat nederland nodig heeft (vooruitgang). We hebben we een keer verschillend gestemd, geloof 6-8 jaar terug. Hij heeft zijn stem op "onze" partij uitgebracht, en ik mijn stem op een partij om tactische redenen (andere partij uit het kabinet houden)..
als mijn man gaat ( het niet vergeet door drukte etc) dan stemmen wij opdezelfde partij. gewoon omdat we het over veel dingen eens zijn en hetzelfde denken. maar als 1 van de 2 op een andere partij zou willen stemmen is het ook prima hier hoor
wij stemmen ook op het zelfde, maar idd als het anders zou zijn ook geen probleem. We denken hierin gewoon veel hetzelfde
Ik stem niet, dat laat ik liever over aan mensen die er wél verstand van hebben. Ik heb de Stemwijzer ook ingevuld, maar dat klopte echt totáál niet. Er is al een keer aangetoont dat dat ding helemaal niet werkt, maar goed.. Ik heb het er wel over gehad met m'n vriend, en hij denkt over sommige dingen heel anders dan ik, dus áls ik zou stemmen zou ik waarschijnlijk op een andere partij stemmen dan hij..
Hier net zo.. we hebben na elkaar de stemwijzer gedaan en dat liep onderhand uit tot een discussie haha.
Nee wij stemmen niet beide op dezelfde partij .. Gisteren voor mezelf ff de stemwijzer gedaan en daar kwam precies uit waar ik ook op ga stemmen
Ik ben heel lang 'zwevend' geweest, terwijl mijn man heel snel al wist wat hij wilde stemmen. Ik ben uiteindelijk toch weer teruggezweefd naar de partij waar ik een tijd lid van ben geweest.
Wij zweven nog steeds hahaha. Gisteren de stemwijzer ingevuld, maar heel veel van die vragen vind ik echt niet belangrijk en heb dan ook geen uitgesproken mening over. Vragen die ik wel belangrijk vind stonden er niet bij. Voor mij kwam dus ook de partij uit waar ik zeker niet op ga stemmen. Op onze 'traditionele' partij gaan we ook niet meer stemmen, dus moeten we vandaag nog even goed nadenken.
Wij stemmen op dezelfde partij. Maar dat is puur toeval, we zouden ook op die partij stemmen als we niet samen waren.
Wij stemmen op dezelfde partij. Maar voordat we een relatie kregen, stemde mijn man op een andere partij en nu dus op de mijne. Ik ben gewoon erg overtuigend zal ik maar zeggen Ik denk dat het komt doordat hij voorheen een arme student was en nu een goedverdienende burger met een broer die onterecht een wajong uitkering ontvangt.
Ik heb vanochtend al gestemd. Maar mijn partner gaat niet eens stemmen. En dat vind ik eigenlijk wel jammer. Ik vind het juist mooi dat ik van mijn stemrecht gebruik kan maken.
hadden wij ook hahahha..hier dus ook totaal verschillend stemmen..gelukkig zitten we qua relatie/kids/gezin wel op 1 lijn hahahah
Nee, wij stemmen niet op dezelfde partij. Tenminste, ik denk het niet. Ik ben nog steeds niet zeker op wie ik ga stemmen. Mijn 'normale' stem, of een andere, ik twijfel heel erg.