Wij stemmen ook het zelfde! Al het deze keer mis anders zou kunnen zijn. Maar dat is de mening die net even anders is.
en ook wij stemmen op dezelfde partij. Ik wist tot voor gisteren niet goed welke partij het zou worden maar na alle programmapunten te hebben doorgenomen sprong er 1 partij toch echt bovenuit en toevallig vind manlief hetzelfde dus wij gaan straks gezellig samen stemmen op dezelfde partij.
ja toevallig stemmen wij op dezelfde partij elke keer. We vinden allebei hetzelfde belangrijk en zo komen we bij dezelfde partij uit.
We zijn allebei nog aan het zweven, dus ik weet niet wat hij gaat stemmen als hij vanavond thuiskomt. Ik weet zelfs nog niet zeker wat ikzelf ga stemmen... Andere jaren stemden we verschillend (ook bij gemeenteraad e.d.), maar de partijen liggen wel redelijk dicht bij elkaar.
Hahhahahah, iedereen een 1 geven dan! Mijn man en ik stemmen hetzelfde. Puur toeval, want ik heb altijd anders gestemd. Samen de stemwijzer gedaan, en we kwamen allebei op dezelfde partij uit. En voor mij klopt het ook, want ik had een partij in gedachte, en die kwam ook uit de stemwijzer....
Ik vond het dit jaar heel moeilijk. Normaal stemmen wij niet hetzelfde. En dit jaar mocht ik voor hem een stem uitbrengen, maar hij was niet duidelijk. Of naja, niet duidelijk genoeg. Dus nu heb ik voor beiden op dezelfde partij gestemd, maar niet op dezelfde persoon. Maar dat is een principe kwestie. Ik stem namelijk altijd op de eerste vrouw van de partij. Ik hoop dat ik de goede keus heb gemaakt. (dit jaar overduidelijk niet voor een oppositiepartij gestemd, maar redelijk strategisch. Het zit me nog niet lekker overigens, maar dat is een ander verhaal )
deze keer stemmen we wel hetzelfde. het is ook al een aantal keer gebeurt dat we verschillend stemden, maar het ligt meestal wel dicht bij elkaar. ik moest vandaag ook voor mn man stemmen dus was het wel makkelijk dat we hetzelfde gekozen hebben. (hoef ik er maar 1 te onthouden) liefs doris
Wij stemmen dit keer verschillend. Hebben wel veel discussies over gehad, want hij wilde iets stemmen waardoor hij tegen mijn werk zou stemmen. Lekker dan... Gelukkig kunnen we ons nu wel vinden in elkaars keuze.