Wij stemmen op verschillende partijen, die wat standpunten betreft wel een stukje uit elkaar liggen. Hoewel ze in principe (samen met een 3e pratij) een coalitie zouden kunnen vormen.
Nou, we hebben gestemd. Mijn man en ik ieders in een hokje naast elkaar. Toen ik eerder klaar was met stemmen dook ik bij mijn man het hokje in, kijken of alles lukte. Later zei hij dat ik dat helemaal niet mocht doen. Ik was me van geen kwaad bewust.
vriend heeft mijn gemachtigt en dus stem ik op wie ik wil . hij wilde niet stemmen dus geef dan de stem maar aan mijn
Dit keer toevallig wel, de vorige keer hebben we op andere partijen gestemd. Overigens geen partijen die mijlenver uit elkaar liggen.
Ook hier stemmen we op dezelfde partij, omdat het zo uitkomt dat we beide ons in de standpunten kunnen vinden. Als de ander een andere partij had gekozen, was dat geen enkel probleem geweest. Ieder z´n mening!
Ook wij stemmen verschillend... Een aantal standpunten van de partijen komen wel overeen alleen stemt hij rechts en ik links...
Wij stemmen soms hetzelfde soms iets anders. Ik geef hem altijd de volmacht maar ik weet zeker dat hij daar goed mee omgaat. Op wie we stemmen verschilt trouwens wel. Ik op de eerste vrouw op de lijst, en hij op de lijsttrekker.
Wij niet hoor. Iets van 5 jaar terug stonden we nog lijnrecht tegenover elkaar, ik meer links, hij meer rechts. Maar zijn wel een heeeeel klein beetje naar elkaar toegegroeid in de loop van de jaren. Maar nog steeds heel verschillend. Gek dat het toch goed gaat tussen ons...