Ik biecht het eerlijk op ik ben een beetje prikkelbaar als ik soms sommige vragen lees in bep topic's hier op het forum, maar reageer dan verstandig niet. In al die maanden heb ik dat nog niet gehad, maar ik vraag me af waarom ik me nu ineens wel stoor aan bep vragen. Normaliter las ik het en reageerde gewoon wel of niet ergens op en volgens mij ben ik overwegend friendly te noemen Nu komt er iets boven borrelen van..Hmmm...Mirre elders kijken Zou het komen doordat het voor me te lang gaat duren ...we nog steeds niet zwanger zijn? Maar dat kan haast niet alleen de reden zijn, want ik gun het iedereen enorm! En heb altijd het motto : Wat je een ander gunt , krijg je zelf ook. Misschien zit het in de periode van m'n cyclus waar ik nu zit...zo'n 4 dagen na m'n eisprong en hoort stemmingswisseling daarbij. Of misschien is het gewoon omdat ik moe ben door weinig nachtrust de afgelopen dagen... Of misschien hebben meerdere meiden met mij ook wel eens die gedachte van: Hmmm...is het nou nodig om steeds weer die vraag te stellen...Kan het raak zijn etc etc, maar lezen die er gewoon overheen!? Mirre vind het nog steeds een TOP forum en heeft het eigenlijk altijd naar haar zin hier (anders zou ik niet al aan zoveel berichtjes zitten ), maar ik moest ff nu mijn ei kwijt. Liefs Mirre
Misschien de tijd van het jaar.. Klinkt misschien maf, maar wat ik vaak meemaak is dat het een soort van cyclussen zijn. Dan is iedereen wat prikkelbaarderderder hihi. Dat komt en gaat en komt en gaat. Straks schijnt het zonnetje weer en komen de bloemetjes op en dan is het weer even minder..(misschien)
Ik heb het ook hoor meis.....volgens mij komt het doordat ik al zolang meedraai hier..... Voorheen zal ik ook wel zulke vragen gesteld hebben...
Ja soms worden vragen idd wel vaker gesteld. Maar dat is logisch als je hier nieuw bent. De zoekmachine vindt nu eenmaal ook niet altijd alles op een trefwoord. En ja... het kan ook aan je cyclus liggen Of wat gupsie zegt, de tijd van het jaar. komt vast weer goed.
Hoi Mirre, Ik zit hier nog niet zolang op het forum 8-[ maar begrijp je wel met je verhaal. We hebben allemaal wel onze momenten dat je wat minder kan hebben, en vooral als je iets zo graag wilt. Iedereen om je heen krijgt het en jij niet Mijn vriend en ik zijn pas bij ronde 2 maar loop al een jaar met het gevoel rond van ik wil ook zo graag. En na veel praten zijn we er beiden over eens. En nu nog langer wachten. Pffffff wachten en nog eens wachten. ale: Maar over een paar maanden is het weer lenten en misschien helpt dat. De zon komt alweer eerder op en voor je het weet schijnt hij weer volop. Je bent niet de enige die zich wel eens prikkelbaar is.
Ik bedoelde idd bepaalde vragen..hihi..sorry voor het onduidelijke, maar wil(de) niemand voor het hoofd stoten. Denk dat San wel een beetje gelijk daarin kan hebben...als je pas begint/alles nieuw is dan komt misschien ook meer een bep(aalde) vorm van onzekerheid boven drijven. Wat mijn stoor'moment' is......het mijne he....dus ik zeg niet dat het aan andere ligt, want iedereen is vrij om neer te zetten/vragen wat ze wil. Ik heb moeite momenteel met de vraag : Kan het raak zijn? Ja dat kan, maar het kan ook niet denk ik dan :x Wacht gewoon af. Geduldig zijn is voor iedereen hier moeilijk, maar er zit nou eenmaal een periode na je ei tot aan je NOD! (en dan heb ik het niet over de dames die een hele lange, afwachtende cyclus hebben want daarvan begrijp ik dat het extra stress met zich meebrengt) Ik wil niemand kwetsen hoor hiermee, maar het is mijn gevoel (s kleine irritatie-puntje)
Hihihi, ik begrijp je wel hoor Mirre. En zeker wanneer je langer op het forum zit zal dat zeker wel eens moeilijker te verteren zijn allemaal. Ik lees al die topics gewoon niet (meer) of zelden, terwijl ik toch betrekkelijk kort op dit forum zit. Begon mij ook lichtjes te storen, altijd weer diezelfde vragen.... En ik wens iedereen, net als jij, het allerbeste -> een fijne zwangerschap die zich heel snel aandient. En ik ben net zo ongeduldig soms en stel me vragen bij wat ik voel allemaal. En ik snap dat iedereen die dergelijke topics opent onzeker is en bevestiging zoekt. Allemaal niets mis mee. Respect voor alle vrouwen hierzo. Misschien helpt het jou ook er gewoon over heen te lezen/kijken?
Wat het ook mag zijn, ik kan me er zeker in vinden. Het ene moment is het lontje nou eenmaal wat korter dan op andere momenten..
Ik zit hier echt nog niet zo heel lang, maar herken het zeker. ( ook ik heb respect voor iedereen) Soms lees ik er expres over heen andere keren schrijf ik juist iets zo van het kan ook dat zijn. Aparte bij mij is dat ik er juist kracht uti haal, zo van ach zo erg ben ik dus nog niet, ik ben er op een normale manier mee bezig....
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je zoiets hebt van OKE. Zeker als je al een tijdje bezig bent en het wil tot op heden niet lukken . ik laat iedereen in haar waarde maar soms gaan de wenkbrauwen ook bij mij wel eens omhoog en denk dan soms wel eens oke wat hier geschreven word kan een wrange smaak geven in de mond van iemand die het zo graag allemaal wil maar niet wil lukken. Ach ja de tijd van het jaar kan daar ook mee te maken hebben die lange donkere avonden zijn leuk en gezellie maar op een gegeven moment mag er ook wel weer meer zonneschijn komen toch? liefs Jet
Ik heb het soms ook weleens en ik moet heel eerlijk zeggen ik heb dat nu bij dit onderwerp ook wel een beetje! Ik vraag me af wat voor nut het heeft om hier een topic over te openen! Is dat meldingsdrang? No hard feelings verder, hoor !