Zoals sommige misschien al hebben gelezen heeft een vriendin van mij eindelijk een woning gevonden, maar we zijn nu hard op zoek naar spulletjes (ze heeft door omstandigheden helemaal niks meer). En willen graag weten of jullie een adresje kennen voor goedkoop tapijt en gordijnen? We hebben bij de kwantum tot nu toe het goedkoopste gevonden, maar voor 2 slaapkamers is ze al 100 euro kwijt. Ik hoop dat het goedkoper kan... Wie heeft er tips? Zie ook het andere topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=137157
Leen Bakker misschien? Is er geen "tapijtdump" ofzo in de omgeving? Even googlen en je weet het. Veel bouwmarkten hebben nu aanbiedingen, dus misschien kost tapijt op die manier nog minder. Eventueel 2de hands tapijt via marktplaats of gratisoptehalen.nl Succes ermee!
hallo, kijk anders hier eens op. http://www.gratisaftehalen.nl/ http://www.gratisoptehalen.nl/ http://www.gratismarkt.nl/ http://www.pixmania.nl/nl/nl/10825/xx/x ... eresn.html dit zijn gordijnen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Dank je voor de sites, ik heb daar al een x op gekeken. Het is alleen allemaal erg gedateerd, en de meeste hebben de spullen al lang niet meer
Bij Ikea hebben ze inderdaad goedkope gordijnen/rol gordijnen. En vaak hebben ze bij de kwantum ook vloerbedekking, het laatste stuk van de rol en dat is dan ook heel erg goedkoop.
Wij hebben tapijt tegels van Carpet Right,goedkoop en makkelijk. Omdat we wisten dat we hier maar een paar jaar zouden wonen.Was een tip van mijn broertje,die woont op studentencampus. Je vriendin mag onze tapijttegels gratis hebben,maar dat kan helaas pas vanaf 9 april...
wij hebben laminaat van carpet right weet niet meer hoeveel het kost en hebben toen 2 kleedjes van beverwijk gehaald kosten 75 euro ongeveer per stuk en zijn nieuw gordijnen zou ik niet weten ( heb 2 jaar geleden me gordijnen van turkije gehaald ) weet wel dat er in duitsland goedkope meubels zijn winkel heet poco ff googlen
Zou ook even bij Leenbakker of TapijtUnie kijken, daar staan rollen met restanten voor een knap prijsje. En is het leggen van zeil misschien iets? Makkelijk schoon te houden én goedkoop (en ook leuke patronen te krijgen.) Gordijnentip: stof kopen (markt), omzomen en van die klemmetjes/knijpertjes: aan een roe/staaldraad hangen en je hebt heel leuke gordijnen die je met grote/kleine plooien kan ophangen.
Ik heb overal laminaat, van hornbach, kostte me rond de 550 plus ondervloer in het HELE huis (3 verdiepingen).
Wij hebben bij Ikea hele mooie, toch wel zware kwaliteit, kant en klaar gordijnen gekocht.We hebben alleen twee banen aan elkaar moeten zetten om de breedte van de kamer te krijgen, maar dat is recht toe recht aan naaien en ze moesten ingekort worden. Er zaten al ringen in dus dat was mooi makkelijk. Wij waren toen 70 euro kwijt voor de ramen aan voorkant, maar Ikea kennende hebben ze vast ook nog wel goedkoper. Ook de rolgordijnen (eventueel verduisteren voor de slaapkamer) zijn daar spotgoedkoop. Die moet je dan ook zelf op maat maken.
Ben blij voor je vriendin dat ze een huisje heeft! En moet zeggen dat wij ook eerst helemaal niks hadden,en het ook stapje voor stapje geregelt hebben Ik heb een voorstel: Bij de GKB kan je een renteloos lening krijgen voor 1500 euro Daar betaal je 50 euro per maand voor Ik weet niet hoe je vriendin ervoor staat,met haar financien maar ze moet dan wel onder het minimum zitten of een uitkering hebben En geloof mij het is HEERLIJK om toch je huisje je eigen te kunnen maken! Ik heb van dat geld meubelen gekocht (nieuw) bij leenbakker en vloerbedekking 5 euro per meter (ook leenbakker) De rest van de spullen zoals servies (20 euro) en bestek (10 euro) enz bij XENOS en marskramer En weet nog veel meer plekken waar je goedkope spullen kan weghalen Meid als je meer wilt weten stuur me een pb!
Oww en zie verschillende mensen die zeggen dat gordijnen erg goedkoop zijn bij ikea enz Nou bij leenbakker (ja ik weer haha) kun je kant en klare gordijnen kopen voor +-15 euro per strook (We hadden 4 stroken nodig voor onze woonkamer) En je kan van die aluminium gordijnstokken kopen (LB) en die zijn 10 euro met van die leuke krullen aan de zijkant Dus dan heb je er 2 van nodig Je bent 80 euro kwijt voor de woonkamer OHHH en heb een super tip: GAMMA! En dan hun verf! Je kan alle kleuren van de regenboog mengen en bent dan +- 35 euro kwijt!(We hebben een woonkamer van 4m x 7 m en geloof mij je kan al je muren doen!) Ik heb vele foutjes ermee gemaakt door naar praksis enz te gaan Die mengen wel verf maar de kleuren BLEGH zo licht niet leuk! En veel te duur! (Oei mijn verhuis kriebels komen terug...)
je hebt ook wel dump zaken waar je verf kunt kopen. Gewoon nieuw in blik. Rolgordijnen kun je heel makkelijk op maat knippen en dat kan dus heel goedkoop.
Ja je kan die dingen ook kopen bij XENOS Ik heb uit nood toen bamboe roldingen gekocht (zonder lening) en dat was bagger haha Maar echt verf als je die koopt bij een dumpzaak,hoe kan je zeker weten dat die kleuren overeen komen?
Je moet ook altijd goed in de opruim hoeken kijken bij bouwmarkten zoals Gamma en karwei! Wij hebben vorige week voor onze slaapkamer rolgordijnen gekocht van Jan des Bouvrie bij de Gamma, voor 55 euro! Normaal waren we daar bijna 200 euro voor kwijt geweest. Dit was een kleurtje wat eruit ging, nou, wat maakt mij het uit dat die kleur eruit gaat.. Wij hebben goedkope rolgordijnen!
Dank jullie voor de tips! Verf hebben we al gekocht, bij gamma in de aanbieding 100m² voor 16 euro (gewoon witte latex). Ik ga zeker even langs leenbakker en kijken voor een rolgordijn! Super tips.