iemand ervaring met baarmoedermond insufficientie

Discussion in 'Vlinder lounge' started by Polly76, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Polly76

Polly76 Actief lid

Dec 8, 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lezers,
    Ook ik kan mij helaas aansluiten bij de ouders die hun kindje zijn verloren door een vroeg bevalling. Ons dochtertje Robin is met 21 weken geboren en haar hartje heeft nog 2 uur doorgeklopt, maar ze was niet levensvatbaar. Dit is op 24 oktober dit jaar gebeurd. Ik ben intens verdrietig en natuurlijk opzoek naar een reden, aangezien ze volledig gezond was. Robin is ons eerste kindje. Ik hoop in de toekomst, wanneer ik het verlies om Robin een plekje heb kunnen geven, nog een kans te krijgen om een broertje of zusje op deze wereld te zetten.
    De gynaecoloog heeft aangegeven dat het mogelijk om baarmoedermond insufficientie gaat. Zijn er lezers die hier ervaring mee hebben? Vrouwen waarbij een bandje geplaatst is en die daarmee een kindje hebben gekregen.
    Alvast bedankt voor de reacties..

2. Hoi Polly,

Wat verschrikkelijk dat jullie jullie mooie dochter Robin zijn verloren. En toch feliciteer ik je ook met haar geboorte. Zij heeft jullie papa en mama gemaakt en dat is heel bijzonder.

Ik heb geen ervaring met een cerclage plaatsen (preventief), maar er is hier wel een topic van:

"http://www.zwangerschapspagina.nl/prematuur/188256-preventieve-cerclage.html">http://www.zwangerschapspagina.nl/prematuur/188256-preventieve-cerclage.html</A>&nbsp;

Misschien/hopelijk dat je hier antwoorden kan vinden.

Ik wens je heel veel sterkte met de tijd die komen gaat!

Liefs Marjolein

3. Polly76

Polly76 Actief lid

Dec 8, 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Marjolein,

Dank je wel voor de link!

gr Polly

4. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Hoi Polly,

ja ik ben ervaringsdeskundige. Ons zoontje *Jurre is in februari geboren met 24 weken zwangerschap. Reden: cervix insufficientie.
    Zoals je kunt zien, ben ik nu weer zwanger en heb met 14 weken zwangerschap een hoog vaginale cerclage gekregen. Als je vragen hebt. roep maar. Ik weet dat er weinig plekken zijn waar je antwoorden kunt vinden.

Ook vind je mij in het topic preventieve cerclage.

5. Polly76

Polly76 Actief lid

Dec 8, 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    gevonden ;)!

6. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

Nov 25, 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    Hoi Polly,

Aller eerst wil ik je proficiat wensen met de geboorte van jullie dochtertje.

Ook ik heb ervaring met ecrlages.
    Begin dit jaar ben ik bevallen van mijn eerste dochter na 22w6d (op 14-1-2010). Ze heeft maar een uurtje geleefd. Kort nadien ben ik zwanger geworden van mijn 2de dochter en heb op 15 weken een cerclage gekregen maar helaas heeft die het na 24 weken begeven en is mijn 2de dochter geboren (op 13-09-2010). Zij is vlak voor de bevalling in de buik geboren. Ik mis ze allebei heel erg hard. De ene dag is het ander niet maar we slaan ons er wel door. Ik moet wel aangeven dat de meeste mama's die een cerclage krijgen dat hun zwangerschap wel goed aflopen hoor! Ik heb gewoon pech gehad.

Veel sterkte meid

X

7. annaenmarie

annaenmarie Actief lid

Nov 25, 2010
    313
    0
    16
    Kok
    Turnhout, België
    Bramtim,

Hoe verloopt je zwangerschap?
    Moet je veel platliggen of mag je nog wat doen?
    Ik moest toen direct stoppen met werken en had platte rust maar ik mocht wel wat doen hoor!
    X

8. Polly76

Polly76 Actief lid

Dec 8, 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anneenmarie - jeetje wat heftig zeg! Ik schrijf verder in het andere topic, zag net dat je die ook gevonden heb! Tref je daar weer.. lfs

Share This Page