Hallo ! De hond springt net tegen mijn vriend op, gevolg: 2 tanden door zijn tong, en nu een flinke snee. Wat doe je er aan? Ik denk zelf dat je er weinig aan kan doen, gewoon laten genezen toch? Zal wel even pijnlijk zijn met eten en drinken. Groetjes!
Tong geneest heel snel. Dus gewoon zo laten. Het eerste wat ik dacht was trouwens beter een snee in je tong dan een tong in je snee.... maar dat is weer een ander verhaal haha
Niks.. maar je tong geneest wel heel snel. Als het pijnlijk is met drinken ofzo, misschien een rietje gebruiken?
ja dat zij ik ook al,hij had bedacht dat hij hem wel kon verbinden Maar ik heb toch echt liever een tong in mijn snee dan een snee in mijn tong hoor
@amaranta het was toch liever een snee in je vinger ipv een vinger in je snee Maar effe serieus ik denk dat je er helemaal niks aan kan doen. Morgen zal het al een heel stuk minder zijn
Foei meiden! Maar inderdaad zo laten! Voor het weekend is het meeste al weer genezen Tong geneest heel snel! Misschien af en toe een ijsblokje eten en drinken met een rietje. Succes en beterschap voor je vriend.
Als de hond hem niet in de mond geraakt heeft hoeft hij geen prik te halen. Maar je hoeft niets te doen, een tong geneest heel snel. Misschien is een ijsklontje of koud drinken idd wel 'lekker', kan iig geen kwaad. Eten en drinken zal ff moeilijk worden, ik denk zorgen voor spul wat snel weg te kauwen is, 'zacht' eten dus.
Moest vanochtend wel om hem lachen hoor, dikke tong en kon amper praten. Gelukkig ging het later op de ochtend een stuk beter. Hij kan weer eten en drinken, maar is nog wel gevoelig. Waren idd zijn eigen tanden,dus een prik is niet nodig.