nou ik vul hem hier dan even in voor mijn vriendin.... haha maar hier komt het *als we een discussie hebben wil ze altijd gelijk hebben *als ze ongesteld moet worden haha is ze soms chagorijnig * als het huis vies is word ze chagorijnig en moet het gelijk weer schoongemaakt worden en verder weet ik het even niet zo 1 2 3... komen er later misschien nog wel bij als het me te binnen schiet
Dit zijn de antwoorden van mijn mannetje: * Op het moment dat tijdens de zwangerschap de hormonen gaan werken. * Als ze de toiletrol niet vervangt, als die op is.
antwoord van die van mij: *na een hele lange stilte en geMMMMMMMMM* - Een nog langere stilte en dan een keer even denken:S ik denk dat hij hem zelf maar moet invullen
Tja, hier blijft het ook stil. Ik kreeg alleen als antwoord dat hij me soms wel vond zeuren. Geen concreet voorbeeld en verder wist hij het niet... Nou, kan hij zijn gal een keer spuwen... !
me vriend ergert zich eraan als het een rommel in huis is en als hij achter de comp wilt niet kan omdat ik hier rond hang haha
haha best grappig wij vrouwen weten meer denken te bedenken waaraan we ons ergeren aan onze mannen dan hun aan ons haha vrouwen zijn beter dus
Ja, kunnen we ons weer ergeren aan het feit dat ze niets op kunnen noemen waar ze zich bij ons aan ergeren !
mijn mannetje zegt ALs je IRRITANT doet! (wat houdt dat dan in zeg ik ) * Als ik doordram * en...................................... DIT (zulke onzin vragen )
Mijn mannetje had hem al neergezet bij wanneer ergen we ons aan onze man maar ik zal hem hier ook even bijzetten: Ze heeft een aantal ongelovelijk irritante gewoontes, laat altijd alle deuren open staan, ik zou er een dagtaak van kunnen maken om die iedere keer achter haar kont dicht te doen. Vergeet altijd de doppen op alle potjes en tubes te draaien nadat zij ze gebruikt heeft. Na het koken is de keuken een chaos. Volgens mij is ze ervan overtuigd dat alles met een schone lepel geroerd moet worden want alles is daarna altijd vies. Ik weet altijd precies waar ze is langs gelopen als ze thuis komt, want in de gang begint het spoor met een neer gesmeten tas, vervolgens ligt ergens anders de jas, verder op midden in de kamer liggen een paar schoenen om vervolgens bij haar te eindigen. Was getekend Wup's man. Ik vind dit natuurlijk allemaal sterk overdreven...ik zeg altijd dat hij dan de volgende keer zelf maar moet gaan koken...dan is ie wel weer stil!
*als ik weer eens 3 uur achter elkaar mario heb gespeeld op de wii zoals vanavond *als ik zeg van kom we gan weg en ik dan nog ff snel naar de wc moet als we op het punt staan om wegtegaan
Ik heb het hem gevraagd en dit kwam eruit - Als hij niet doet wat ik zeg word ik chagerijnig; - Als hij nee tegen me zegt ga ik net zo lang door met zeuren tot hij ja zegt. Meer wist ie gelukkig niet te noemen
nou ik heb het ook aan mijn vriend gevraagd.. weet je wat hij zegt..? weet ik toch niet, erger me bijna nooit aan jou daar geloof ik dus helemaal nix van.. volgens mij heeft hij gewoon geen zin om deze vraag te beantwoorden.. ach, mannen.. pff.. haha.. vraag het hem morgen nog wel eens, tis natuurlijk al laat, whaha..
Mijn mannetje ergert zich aan mij als: * ik hem in het weekend niet uit laat slapen maar hem al voor half 10 uit bed probeer te krijgen * ik hem vraag te stofzuigen omdat hij daar een hekel aan heeft
Ik vroeg mijn man net per mail waar hij zich bij mij aan ergert. Dit is zijn antwoord. Het eerste waar ik me aan erger, maar daar heb ik me inmiddels al bij neergelegd is het feit dat je elke dag verse kleren aan trekt. Ondergoed (onderbroeken, bh's hemden, sokken) is uiteraard een uitzondering. Het tweede is dat je voor elke scheet in de buurt de auto pakt. Maar goed, als je eenmaal een goede fiets hebt danwel een goed zadel en Lianna kan in een kinderzitje denk ik dat dat ook wel opgelost is. Het derde is dat je sinds het behalen van je motorrijbewijs nog maar nauwelijks op de motor gereden hebt. Eerst maar eens de volgende baby eruit poepen, de broek passend krijgen en dan kijken we wel verder. Ik zou het eeuwig zonde vinden als je al die moeite voor het behalen van je rijbewijs voor niets hebt gedaan.
Waar mijn man zich t meest aan ergert? Dat hoef ik hem niet te vragen hoor...dat weet ik zo wel - Als ik met mn snuffert voor mn beeldscherm iets aan t lezen ben hoor of zie ik niks meer (dat doe ik ook niet als ik n boek lees maar dan is t schijnbaar minder irritant..) - Ik praat altijd tegen floor mn mini pinscher, alsof t een kindje is (hijs gewoon jaloers!) - Ik maak niet altijd de dingen waar ik mee bezig ben meteen af. (Wil bvb nog wel eens een pan in t sop zetten zodat die even kan weken voor ik hem verder af was...heb nml niet zo bar veel kracht in mn polsen en vingers dus dan gaat dat makkelijker...en dan ga ik wat anders doen en vergeet de pan... )
Dit kreeg ik te horen: * Dat ik niet netjes ben in huis * Dat ik niet altijd zo moet doorzeuren tot ik eindelijk mijn zin krijg * Dat hij niet van romantische dingen houd en ik daarmee op moet houden * Als ik een goed gesprek wil moet dat altijd onder 'leuke tv' * Dat je in bed hele andere dingen moet doen dan praten.. * dat ik té nieuwsgierig ben (hij moet vaak dingen voor mij navragen hihi) Dit wist ik ook allemaal wel.. ach ja ik heb ook nooit gezegt dat ik de perfecte vrouw ben..