Goedemorgen, Ik weet dat er al veel topics over zijn geweest maar gisteravond kwam er iets geks uit me (sorry voor de details, hoop niet dat je net aan het ontbijten bent ). Het was een soort slijm of prop, wit, ontzettend dik. Zeker niet als afscheiding, nog niet eerder gezien. Zo dik dat ik er ook geen draden van kon trekken, heel stug, en eerder droog dan vochtig. Dit zal toch npg geen slijmprop zijn? Ik weet dat het evt. Verliezen ervan niets te maken heeft met vroeg bevallen maar ik vind het nog veel te vroeg voor zulke dingen.... ( ik ben nooit eerder vroeg bevallen iig, maar de vorige zwangerschappen ook geen slijmprop gezien of gemerkt)
Ik weet wel dat het verliezen van de slijmprop nog niets te maken heeft met bevallen. Dus daar hoef je je niet druk om te maken, kan nog weken duren. Heb zelfs gehoord dat de slijmprop weer opnieuw aangemaakt kan worden
Dat het niets te maken heeft met al bevallen wist ik, maar opnieuw aangemaakt wist ik zelfs net. Moet je nagaan, hoe suf, dit is al de 4e . Net weer exact zo'n zelfde 'stuk'. Verder tussen gisteravond en nu niks. Naja het zal wel goed zijn