Oogpotlood

Discussie in 'De lounge' gestart door miran336, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb een klein "oogpotlood-drama" ;)

Voor m'n dagelijkse make-up gebruik ik dus oogpotlood en mascara. Het oogpotlood breng ik aan op mijn onderste ooglid, op dat stuikje gladde huid boven de haartjes (hmm, valt dit te snappen?). Ik heb een zwart oogpotlood dat zacht is en veel kleur afgeeft. Als ik dan even stijf met mijn ogen knipper dan komt er ook kleur aan de bovenkant. Daarbij doe ik nog wat mascara op en klaar...

Nu mijn probleempje, ik heb nog maar 1cm oogpotlood over. En het merk staat er niet meer op ;). Dus ik heb nu 3 nieuwe oogpotloden in de lade liggen en alle 3 doen ze niet wat ik wil. Ze werken wel om kleur af te geven aan de wimperharen bijvoorbeeld, maar niet op dat stukje huid. Ze zijn waarschijnlijk te zacht. Beetje dom van me, want het is al voor de 2e keer dat mijn potloodje tot op 1 cm op is en ik het merk weer vergeten ben.

Wie-o-wie kent mijn probleem en heeft voor mij de oogpotlood-tip?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Sorry, maar ik weet helemaal niet wat je bedoelt..

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Mijn dagelijkse make-up is precies hetzelfde als die van jou! (Daadoor begrijp ik je uitleg ook precies!)
    Ik heb een oogpotlood van catrice.. Daar staat op: catrice kohl kajal.
    Die pakt prima op het gladdeooglid en idd met een keer goed knipperen zit het ook een beetje aan de bovenkant!
    Hoop je hiermee geholpen te hebben?

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik gebruik de waterproof potlood-stift van de hema...is niet echt waterproof maar blijft wel heel erg goed zitten op je waterlijn ( zo heet dat stukje)
    het is zo'n soort stift welke je op kunt draaien en dan schuift het potloodstukje naar boven.
    De beste die ik ooit heb gehad! (toevalstreffer bij mij...ik dacht ach...laat ik die eens proberen)

5. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik heb er 1 van rimmel die werkt goed, en vroeger altijd miss porty gehad. die werkt ook op dat stukje ooglid. ik snap wat je bedoeld haha

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb een vettige, zachte potlood van de Action...je lacht je ziek! Heb al heel veel merken gehad en dat is gewoon de beste die ik ooit heb gehad!

Die van de Hema heb ik ook, maar die gebruik ik meer als eyeliner, die is erg fijn idd.
    Maar qua oogpotlood wint de Action het :D

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

stomme vraag van mij misschien, maar loopt dat niet uit? Daar heb ik nl altijd last van.

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Gelukkig... na het berichtje van bosi33 dacht ik even dat niemand me zou snappen ;)

Ik ga eens even kijken bij hema en naar catrice oogpotloodje op zoek!

Meer tips zijn welkom.

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb zo'n zelfde stift alleen dan wel waterproof en hij kost maar een euro bij de kruitvat

10. miran336

miran336 Fanatiek lid

Valt mee, soms heb ik even een "klontje" in mijn ooghoek, bij de traanbuis, maar die kan ik er met mijn pink zo uit halen. Zit bij mij wel een hele dag goed. Het word wel wat vager gedurende de dag hoor.

11. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
  12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    catrice verkopen ze bij kruitvat ;)

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja idd. Soms even vinger onder mijn ogen doorhalen...kijk toch in de spiegel bij het handen wassen na het plassen..

Ik kan echt niet zonder, dan voel ik me zo kaal :)

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik heb er een van essence volgens mij...
    Zoon goedkoop merk make up bij de kruidvat

Het is een long lasting oogpotlood die je kan draaien dat ie omhoog komt
    Ik vind m super goed!
    En kost maar 2 euro ofzo :D

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Zonder voel ik me ook erg kaal en zie ik er moe uit... ik MOET dus ook dringend een nieuwe :D

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Loopt idd bij mij nooit uit, heel soms een klontje in mn ooghoek. Ik doe het ook op mijn bovenste waterlijn...is even oefenen en de eerste keren springen de tranen je in de ogen, maar het resultaat is zoooo mooi.
    Nu doe ik het zonder tranen, en het blijft de hele dag zitten

17. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Die stift gebruik ik als eyeliner boven mijn bovenste wimpers. Kun je die op je waterlijn doen...? Ik gebruik een potlood daarvoor

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik heb hem van Rimmel London, helemaal fijn! Maar of hij doet wat jij wil weet ik niet want ik teken op het onderste lijntje en dat bovenste lijntje.

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Die stift van de hema smeer ik al een jaar op de waterlijnen..das wel een soort van potlood hoor...je draait eraan en de punt komt omhoog.
    gaat prima, nooit ontstekingen gehad...en makkelijk te verwijderen

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113

Deel Deze Pagina