hoi meiden weer ff vol houden op tweede plaats, maandagavond gaan de tellers weer op nul en dan gaan we er weer vol., van die brenda snapt niemand wat. en laten we wel zijn, die heeft al genoeg hout voor de deur ja toch, grrr Tanja moet winnen
Aantal stemmen op 4 feb 2006 om 11 u: Anja heeft 702 stemmen Carry heeft 1311 stemmen Brenda heeft 2339 stemmen Ta nja heeft 1520 stemmen Gestemd!
Gestemd resultaat tot nu toe Anja heeft 702 stemmen Carry heeft 1311 stemmen Brenda heeft 2339 stemmen Ta nja heeft 1520 stemmen
Hoi ik las het nu pas, maar ben gelijk gaan stemmen. Je heb gelijk hoor die brenda heeft tenminste nog wat.
Ja ik stem iedere dag en snap er niks van dat die Brenda meer stemmen heeft daarbij wat doet ze in deze stemming ze heb zat!! Ik gun het Tanja heel erg ze moet gewoon winnen !!
ik heb ook weer gestemd! (trouw iedere dag ) ik snap echt niks van die brenda maar morgen gaan de tellers op nul!
Heb dat stukje van die brenda gelezen.... Ze heeft al implantaten... dus waarom? Om de boel te laten corrigeren alleen? Geef je je tochniet voor op? Vind het niet fair als zij zou winnen .... Dan liever iemand als Tanja .. zij verdient het gewoon oprecht