Ik heb vandaag gewoon 5keer gestemd, eerst kon je niet vaker dan 1 keer per dag stemmen maar nu dus wel.. Dus dames vaker stemmen, dan kunnen we brenda misschien nog inhalen.. Liefs Shannen
ik heb een extra stem geprobeerd (2e keer) maar kreeg toen sorry u heeft al gestemd in beeld, dus dat lukte niet. Maar ik heb mijn steentje weer bijgedragen
Ik kon ook maar een keer stemmen. Maar je kan wel vaker die code invoeren en dan lijkt het alsof je vaker hebt gestemd, maar dan staat er in kleinere lettertjes : uw heeft al gestemd. Ik denk dat dat het is. Want ik had dat zinnetje niet gelezen hihi en ik dacht dat ik ook vaker kon stemmen. helaas niet dus.
Kom op meiden nog 200 stemmen en ze staat voor !! We zijn nu echt met een inhaal slag bezig zeg !! Goed man !!! Gr.
ik heb ook weer gestemd... minder dan 200 stemmen, moet kunnen....We gaan ervoor..!!Sinds dat nieuwe systeem is ingevoerd, gaat het niet meer zo goed met brenda..... hmmmm, ik zei toch dat er iets niet klopte
Dank u voor uw deelname. Sorry, U hebt reeds gestemd de laatste 24u. Aantal stemmen realtime: brenda heeft 1271 stemmen tanja heeft 1231 stemmen