Tanja loopt weer lekker voor!! Aantal stemmen realtime: brenda heeft 2341 stemmen tanja heeft 2643 stemmen
Aantal stemmen realtime: brenda heeft 2344 stemmen tanja heeft 2676 stemmen ze is nog meer ingelopen, ik heb ook weer gestemd...
hoi allemaal Heb weer gestemd en jaja tanja loopt weer voor . Maandag avond word toch de winnaar bekend gemaakt . dus allemaal nog even stemmen . yvonne
Ook weer gestemd! Gaat goed zo met Tanja Aantal stemmen realtime: brenda heeft 2362 stemmen tanja heeft 2890 stemmen
Ook ik heb vandaag weer gestemd! brenda heeft 2362 stemmen tanja heeft 2944 stemmen Hopen dat Tanja zo blijft voor staan!
Ook weer gestemd en het gaat lekker. Aantal stemmen realtime: brenda heeft 2368 stemmen tanja heeft 3060 stemmen Kom op dames tot maandagavond nog even volhouden!!!! Groetjes kwebbel
Ja Agnes, maandagavond ik geloof om 22.00 wordt de grote winnaar bekend gemaakt. Beide dames waren donderdagavond bij hart van nederland op tv, konden ze zichzelf nog even promoten. (Oja, fijn dat je er weer bent en wat een prachtige meid hebben jullie gekregen) groet kwebbel
Ik heb weer gestemd...en ze loop gelukkig lekker uit ! Aantal stemmen realtime: brenda heeft 2368 stemmen tanja heeft 3071 stemmen