Tot wanneer kan je stemmen....ik heb het net weer geprobeert maar ik kom er niet meer in.... tiny/mams/OMA
Ben benieuwd, het lukt me niet meer om te stemmen ........ Tanja heel veel succes, ik hoop dat je gewonnen hebt!!
Tanja wordt uitgeroepen tot winnares en krijgt prachtige borsten voor Valentijn.* Resultaat: Tanja: 5092 stemmen Brenda: 5090 stemmen *Gezien het uitermate kleine verschil in stemmenaantal heeft Lipoline beslist om aan beide dames de ingreep kosteloos aan te bieden.
We komen toch wel even te weten of ze gewonnen heeft of niet .....ben ERG nieuwsgierig.... tiny/mams/OMA
hihi vind het indd wel een leuk gebaar dat brenda toch ook haar behandeling krijgt. Maar voor Tanja !! Van harte gefeliciteerd meid!
Whaaaaaaa super!!! Je bent me voor met het hier plaatsen, zat het steeds in de gaten te houden. Wel zo eerlijk dat beide dames nu geholpen worden.
Ohhhh geweldig!!! Heeeel erg gefeliciteert Tanja...en Brenda natuurlijk ook Was het stemmen dan toch uiteindelijk wel waard!!
Meiden ik wil jullie namens Tanja hartelijk bedanken voor jullie steun, was echt super dat jullie je zo ingezet hebben, ze had de stemmen ook echt nodig, verslaan met maar 2 stemmen tsja dat is natuurlijk super. Dat Brenda ook nieuwe siliconen aangeboden krijgt,is natuurlijk super, want met maar twee stemmen verschil verliezen is niet leuk he