ik weet het ook niet... maar wat ik begrijp uit het verhaaltje wat tonca( topicstartster) heeft geschreven...Is dat degene met de meeste stemmen van deze vier....de winaares wordt.... mar hoelang dat nog gaat duren, i don't know..maar we willen wel dat ze wint
Hoi Ik heb ook gestemd laten we hopen dat ze hem krijg Borsten zijn best heel belangrijk voor een vrouw vooral als je eens een leuk truitje wilt kopen waar je geen bh onder kan dragen. Ik heb altijd een B-cup gehad maar toen ik bevallen was van mijn eerste gaf ik geen borstvoeding en had ik binnen een paar weken theezakjes ineens cup A Nu ben ik van de tweede zwanger en heb ik nu al cup D ik ga nu ook borstvoeding geven dus hoop dat ik en mijn vriend er een tijdje van kunnen genieten hahahaha. Maar zal wel niet zo groot blijven
mijn stem heeft tanja ook weer!! gaat lekker zo he!! Anja heeft 579 stemmen Carry heeft 822 stemmen Brenda heeft 734 stemmen Ta nja heeft 979 stemmen
als ze nu gaat winnen, krijgen we dan ook een voor en na foto te zien??? ik ben namelijk wel benieuwd!
Ik heb ook weer gestemd. Maar ze moet nu wel heel veel stemmen gaan krijgen om die brenda in te gaan halen Succes Jope