Na heeeeel veel gezeur van Eef gaan we morgen naar de Efteling.. Fien blijft bij mijn ouders en mijn nichtje gaat mee... Heeft iemand nog tips waar je het beste online de kaartjes kunt kopen en voor de mensen die dichtbij wonen... Zal het morgen druk zijn? Groetjes
Hier in 't zuiden zijn de scholen weer begonnen, dus wat dat betreft heb je waarschijnlijk geluk! Kaartjes online kopen weet ik niet, mss gewoon de officiele site? Je kan ook gewoon aan de deur betalen, maar weet niet of er prijsverschil in zit.. Heel veel plezier alvast! En ga zeker door het sprookjesbos!
Ik hoor de hele dag al niets anders dan " stampen stampen stampen, drie keer moet je stampen" dus dat sprookjesbos komt goed..
NEEEEE geen marktplaats hoor! daar staan zoveel nep kaarten op (of die al gebruikt zijn, dat kun je niet zien) Is mijn moeder dus al gebeurd, die dacht ook naar de efteling te gaan, maar kwam er mooi niet in, kaarten waren al een keer eerder gebruikt
Als je iemand met een abonnement weet kan diegene 2 kaartjes a 50% kopen voor familie/vrienden. Wij hebben hier allemaal een abbo en geven dan anderen de kaartjes voor 50% aangezien wij daar toch niks aan hebben Oh, en als je nu je entree kaartje inlevert na je dagje uit en je betaald 60 dan mag je nu 4 maanden onbeperkt de Efteling in. Je krijgt dan een 4 maanden abbo. Kaartjes online op de Efteling website kopen is ook goedkoper.
Denk niet dat het morgen druk is. Maandag/dinsdag is meestal errrg goed te doen. Zelfs afgelopen vrijdag vond ik het niet zo heel druk Veel plezier!
Wij vrijdag geweest. Was goed te doen,en niet druk. Kaartjes via telegraaf gekocht! 7.50 korting dacht ik..
kaartjes kopen weet ik niet, maar voor de drukte prognose check deze: Plan je bezoek aan de Efteling - Efteling