Hai dames, ik ben er net 2 dagen achter dat ik zwanger ben. Ik drink altijd te weinig en had net een flesje van 75 cl gevuld met water en dronk die voor de helft leeg. Zie ik ineens een zwarte schimmel erin rondrijven. Is dit gevaarlijk voor die kleine? Moet ik het uit kotsen? Ik ben zo geschrokken!!!!
Nou eruit kotsen zal ik niet doen. Lekker is het niet maar denk niet dat het super veel kwaad kan. Je hebt tenslotte de schimmel zelf niet opgedronken en vers water gebruikt Peniciline is schimmel
Oke thanks! Pfff. Ik vond het gewoon ook zo'n domme actie van mezelf. Ben je eindelijk zwanger, doe je iets wat je nog nooooooit hebt gedaan....
Ja begrijp ik zal ook wel ff schrikken hoor , maar dan even later na belletje aan mams ben ik vaak alweer gerust gesteld haha
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En bereid je voor op een periode 'oeps-mocht-dat-eigenlijk-wel' Daarom is t forum wel lekker, kun je al je oeps-momenten kwijt
Haha, dankjewel! Heb tijdje in MMM gezeten, dus superblij dat het nu raak is en kan het haast nog niet geloven! En inderdaad superblij met dit forum voor dit soort vragen! Pfew!