Hallo allemaal, Aangezien ik door pcos en snel gewichtsverlies heel erg veel en lang ongesteld bleef heeft de gyn op 10 maart een mirena geplaatst. Heb toen 2 dagen nog wat bloedverlies gehad en toen een paar dagen helemaal niks. Wat was dat heerlijk na maanden achtereen alleen maar bloeden. Op 22 maart werd ik weer ongesteld. Maar goed dat kan dus nog ondanks de mirena. Op 25 maart verloor ik echter zoveel bloed dat ik in een uur tijd twee keer kon verschonen en heb toen de huisarts gebeld. Die heeft mij direct naar de gyn terug gestuurd. Daar een echo gehad maar omdat mijn baarmoeder achterover ligt was het dus niet goed te zien. Ze had het idee dat hij iets naar beneden was gezakt maar ze kon het niet goed zien. Heb medicatie gekregen voor het bloedverlies en kon naar huis. Afgelopen maandag belde de gyn en ik gaf aan dat ik eigenlijk geen bloedverlies meer had als alleen wat veegjes bruin af en toe. Wel zei ik dat ik nu toch wel onzeker was omdat ze had gezegd dat het spiraaltje waarschijnlijk gezakt was. Toen besloten om gister weer te komen voor een echo met een iets beter echo apparaat. Gister dus weer terug naar de gyn. Iets beter apparaat maar ze kon het weer niet goed zien. Ze had nog steeds het idee dat hij wat laag zit en heeft een tweede gyn gevraagd mee te kijken. Hij dacht dat het spiraaltje wat hoger zat en dus op een betere plek. Maar hij wist het niet zeker. Se gaan er vanuit dat hij wel goed zit omdat ik geen buikpijn heb en ook geen bloedverlies of niks. Maar zeker weten doen ze het dus niet. Nu besloten om over twee weken weer terug te komen en dan gaan ze weer met een iets beter apparaat kijken. Kunnen ze het dan bog steeds niet goed zien dan gaan ze zonder narcose en verdoving met een kleine camera naar binnen om te kijken en eventueel meteen de mirena wat hoger te plaatsen. Wie herkent dit en heeft er ervaring mee? Ik wordt er behoorlijk stressy van moet ik zeggen want wil nu wel na maanden tobben down under dat het een keer klaar is. Over vijf weken ga ik trouwen en zit er niet op te wachten om dan weer die onzekerheid te hebben en alles... Wow beetje langer verhaal als gepland.... Groetjes minniemouse