Stemmingswisselingen, wie heeft ze ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LaPrincesa, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaPrincesa

10 feb 2011
    30
    0
    0
    Haai dames,

Hebben jullie er ook last van stemmingswisselingen? Ik kan me af en toe redelijk down voelen en er soms ff geen zin in hebben al het baby gedoe..

Een dag of paar dagen later is alles weer koek en ei en loop ik weer met me hoofd hoog in de wolken maar het is toch vervelend om je zo neerslachtig te voelen.

Hoe ervaren jullie het?

2. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    hoi
    ik heb het ook hoor, zal door de hormonen komen
    denk ik! (haha mijn vriend vind het maar niks:p)

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    herkenbaar :) gelukkig kan mn vriend er wel tegen ;)

4. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Haha mijn vriend gaat alleen maar heel lief doen, maar volgens mij kan ie mij beter laten!!! Haha

5. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ik heb het ook hoor. Zo voel ik me down en heb ik helemaal nergens zin in...zo ben ik weer enorm chagrijnig en zo kan ik me ook opeens heel vrolijk voelen.
    Het wordt nu langzamerhand wel minder gelukkig :)

6. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hier iemand die 23 weken zwanger is en ze nog af en toe heeft; soms inderdaad helemaal geen zin in babykleertjes kopen enz. hebben, terwijl je een half uur later ligt te genieten van het feit dat er een kindje op komst is! Hoort er allemaal bij! :D

7. Female

Female Niet meer actief

In het begin was ik zo depressief als een konijn. HCG waarden bleken ook heel hoog (boven de 10.000 op 5 weken) dus ik heb daar denk ik extra last van gehad. icm met vermoeidheid moest ik me echt door de dagen heen slaan. Rond een week of 10 is het gelukkig veeel beter gegaan.
    Het zijn echt de hormonen hoor, het gaat weer over ;)
    Na week 10 nemen ze normaal af...

8. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Haha ik wordt zo'n 2 keer in de week gewoon stront maar dan ook strontchagarijnig en kan ik echt helemaal niks hebben lol:D
    Praten lukt dan ook niet dan ben ik echt helemaal boos.. om niks:p
    GEZELLIG:D

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    en t word alleen maar erger haha

10. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    lol hoop t toch niet ( voor mijn naasten haha:D)

11. wrsh

wrsh Lid

10 mrt 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er nu nog steeds last van. Vooral als sommige mensen bij mij in de buurt komen en elke keer beter weten. Kan daar helemaal niet meer tegen. Ik ben nu sommige mensen aan het negeren, ik hoop dat het komt door mijn hormonen. En de volgende dag kan ik weer met ze praten..

12. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - Belgiƫ
    Soms zegt mijn ventje dat ik gelukkiger loop dan voor mijn zwangerschap hihi. Dat is dan ook leuker voor hem :)
    Maar ik kan wel zot worden als hij iets miszegt ofzo, maar echt zot he... mijn ventje is voetballer op hoog niveau en hij was stijf vorige week... Ik zei tegen hem dat hij niet zo moest overdrijven, en hij zei tegen mij, wat weet jij daar nu van, jij hebt nog nooit sport beoefend in je leven :) BOEM!! haha kon ik echt niet aan doen :(

13. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    heb ik ook, bij me eerste zwangerschap niet echt gehad..

vind dat echt rot... ik heb soms zo zenuwachtig gevoel of er iets gaat gebeuren ofzo of dat je ergens heen moet waar je eigenlijk niet heen wilt...

en idd het andere moment geniet ik er weer vol op van.

maar me ook snel zorgen over dingen dus als dat in een week vaker gebeurd voel ik me al niet meer happy...

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik had t ook! Heb er van het begin tot het eind van mn zwangerschap last van gehad, kon het ene moment heel vrolijk zijn maar was vooral heel erg chagerijnig en erg snel op mn teentjes getrapt. Mn vrienden/fam en zelfs mn vriend wil nu niet meer graag bij me in de buurt zijn als ik zwanger ben :p

Deel Deze Pagina