ochtendmisselijkheid -> intelligente baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Yjc, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
  2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ohjee dan is mijn kind waarschijnlijk verst. beperkt.

wat een bullocks weer.

3. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Wat weer een heugelijk feit. Hebben wetenschappers nou echt niks beters te doen? Of zeg ik nou iets raars? #-o
    Dus de reden dat ik niet geschikt ben voor het lidmaatschap van Menza ligt dus aan het feit dat mijn moeder niet misselijk is geweest toen ze zwanger was van mij. Verdorie :rolleyes:
    Het is ook wel jammer dat omgevingsfactoren geen invloed hebben op de ontwikkeling van het kind. :confused:
    En toch scoor ik altijd hoog op die testen van BNN... :-k

4. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ik vrees hetzelfde lot voor die kleine hummel van mij, of ik moet nu nog ineens ontzettend misselijk worden...

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Nou dan is het hier ook niet best
    ben over het algemeen ook niet misselijk geweest

6. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Hahaha, verdorie, dat had ik moeten weten! Dan had ik mijn eerste trimester alleen maar marsepein en amandelspijs gegeten, daar word ik ook als niet zwanger ben altijd misselijk van. ;)

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    aha vandaar dat mijn dochter zo inteligent overkomt, jammer dat mijn 2de kindje dat niet wordt zou die heel dom zijn dan? :)

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Haha wat een stuk. Ik ben tot week 21 misselijk geweest. Dus mijn kind gaat straks professor worden! Wat een geruststelling ;)

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Dan zou ik hier inderdaad een hoogbegaafde dame rond hebben rennen .. Maar ze is heel normaal hoor .. hahaha

10. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik ben idd tot ver na mn 30e week beroerd geweest en ik zie nu mn dochter dingen doen, waarvan ik denk "jeetje wat slim"

hoort daar trouwens vroeg lopen en praten ook bij? daar was ze laat mee..

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haha, dan is Thirza hoogbegaafd: ben tot en met de 7e maand misselijk geweest! Toch nog ergens goed voor dus! :)

12. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Omg dan heeft mijn kind iig niet de genen kwa IQ van papa en mama mee gekregen :D heb zo en zo geen last tot nu toe van zwangerschapskwalen :D

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

er zijn een hoop kanttekeningen te plaatsen bij dit onderzoek, en dat weten die onderzoekers ook wel, maar dat wordt niet vermeld want dat is niet interessant.

kans is groot dat dit een schijnverband is. het bekendste voorbeeld van een schijnverband is het feit dat er meer kinderen worden geboren op plaatsen waar veel ooievaars leven.

je kunt nooit een causale uitspraak doen op basis van 1 enkele meting. reken maar dat dit onderzoek onder collega wetenschappers een hoop commentaar krijgt.

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nou dan zijn mijn kinderen mega mega intelligent. ik ben misselijk geweest tot aan na de bevalling. pffff negen maanden gekotst, 's morgens, 's middag en 's avonds. Vooral bij Mert. Bij Helin alleen 's morgens. :)

15. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ik vond onze meid al zo intelligent.. :D, maar dat komt dus dat ik met mijn hormonen haar brein goed heb geconserveerd..??? Of zoiets..??? Ach is die misselijkheid niet voor niets geweest zullen we maar zeggen..

16. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Dat komt dan goed hier, ben nog steeds elke dag misselijk ;)

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Mijn moeder is nooit een seconde misselijk geweest en ik heb een IQ van 128. Toch maar eens de psycholoog aanklagen die de test heeft afgenomen. Blijkbaar klopt er geen hout van zijn bevindingen en geven ze me op mijn HBO studie hoge cijfers omdat ze het anders zo zielig vinden voor mij als zwak begaafde... En wat moet er nu van mijn kinderen terecht komen? Ik ben ook bijna niet misselijk geweest, ik begin me nu toch ernstige zorgen te maken over het welzijn van mijn kinderen. Zal ik alvast een speciale school uitzoeken? Wat zouden jullie doen?

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Oeh, wat zul jij gerustgesteld zijn dan! Was ik maar misselijk...

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Het zou mij dus echt helemaal niks uitmaken hoe hoog IQ mijn kinderen krijgen.

Ik snap dat dus echt nooit.

Kindje met down of een iets minder hoog IQ dan gemiddeld niet goed genoeg?

Belachelijk onderzoek. Lekker belangrijk. Als je maar gelukkig bent.

20. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Voor alle zekerheid, de ;) staat er niet voor niets hè. Lijkt me echt een onzin onderzoek.

Deel Deze Pagina